آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: سربازان و بسیجیان گوهرهایی گرانبها و امانت هایی هستند که در حاکمیت الهی به دست فرماندهان نیروهای مسلح سپرده شده اند.
به گزارش تنویر، همایش توجیهی اقدامات ایمنی و تامینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان سپاه فارس و مسئولان معاونت ایمنی از نواحی بسیج سراسر استان برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مراقبت از پادگان ها و پیشگیری از حوادث بر عهده فرماندهان نیروهای مسلح است، گفت: بدلیل اتصال و انتصاب بسیج به مجموعه سپاه پاسداران گستردگی و تنوع بسیاری در فعالیت ها وجود دارد که احتمال بروز حوادث را افزایش می دهد.

وی افزود: چند صد حوزه و چند هزار رده بسیج در استان فارس داریم که لازم است با تلاش مضاعف فرماندهان توام با برنامه ریزی حساسیت نسبت به مسائل ایمنی تا پایین ترین رده های بسیج منتقل شود و بر فعالیت ها نظارت و ارزیابی کامل صورت بگیرد.

 سردار غیاثی خاطرنشان کرد: انتقال حساسیت نسبت به مسائل ایمنی با دستوالعمل محقق نمی شود بلکه نیازمند حضور فعال فرماندهان در عرصه است.

وی با بیان اینکه فرماندهان نیروهای مسلح همواره در معرض پاسخگویی نسبت به مسائل ایمنی قرار دارند، گفت: فرماندهی در سپاه پاسداران تنها آمریت نیست بلکه یک تعهد فراگیر در قبال تمام رخداد هاست، فرماندهان نیروهای مسلح نسبت به مسائل ایمنی باید دغدغه دائمی داشته باشند.

 فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در نظام اسلامی جان یک سرباز به اندازه جان یک سردار عزیز است، گفت: سربازان و بسیجیان گوهرهایی گرانبها و امانت هایی هستند که در حاکمیت الهی به دست فرماندهان نیروهای مسلح سپرده شده اند.

وی با بیان اینکه با رعایت اصوال ایمنی سرمایه انسانی و مادی سازمان را در برابر حوادث بیمه می کنیم، گفت: کارهای دارای ریسک را نباید به سربازان سپرد و همان توجهی که به خود داریم باید به همه نیروهای تحت امر داشته باشیم.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه نظازت و برنامه ریزی سیستمی برای جلوگیری از بروز حوادث، الزامی است، گفت: در فرآیند اعزام راهیان نور بروز کوچک ترین اتفاق پذیرفتنی نیست، در سال جاری تحصیلی بیش از پنجاه و چهار هزار دانش آموز استان فارس به سرزمین های راهیان نور اعزام می شوند که توجه به رعایت اصول ایمنی در فرآیند اعزام یکی از اولویت های مهم بسیج است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: رزمایش ها، انبارهای سلاح و مهمات، شبکه های اتوماسیون اداری و اسناد حوزه های مهمی هستند که اگر مسائل ایمنی در آن ها رعایت نشوند و غفلت صورت بگیرد شکست های حفاظتی جبران ناپذیر اتفاق می افتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: