آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار شرفی گفت: آنچه این ملت را از فشار تحریم می رهاند اقتصاد مقاومتی است وقتی اقتصاد ما متکی به خود باشد دیگر هیچ دولتی نمی تواند به ما بگوید که ما فلان محصول را به شما نمی دهیم.
به گزارش تنویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با فرماندهان پایگاهها و اتحادیه های اصناف ضمن تشکر از در صحنه بودن بسیج اصناف گفت: بازاریان و اتحادیه اصناف از مهمترین کسانی هستند که در اقتصاد مملکت به خصوص بحث اقتصاد مقاومتی نقش ایفا می کنند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی ضمن بر شمردن اهداف و مزایای اقتصاد مقاومتی برای وضع کنونی اقتصاد در جامعه تصریح کرد: آنچه این ملت را از فشار تحریم می رهاند اقتصاد مقاومتی است وقتی اقتصاد ما متکی به خود باشد دیگر هیچ دولتی نمی تواند به ما بگوید که ما فلان محصول را به شما نمی دهیم چون ما خود این محصول را تولید می کنیم.

شرفی با تاکید بر این که جهان غرب به دنبال به سلطه در آوردن کشور ماست اظهار داشت: تنها دلیلی که این انقلاب همیشه مدعی دارد بدون شک این است که ما از اول انقلاب نه متکی به شرق بودیم و نه متکی به غرب و از اوایل انقلاب شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را سر می دادیم جهان تحمل این را ندارد که یک کشوری پیدا شود و بگوید می خواهیم مستقل باشیم.

در ادامه این نشست صمیمی فرمانده سپاه کازرون به سوالات و ابهامات برخی از فرماندهان پایگاهها پاسخ دادند، لازم به ذکر در پایان این جلسه از زحمات برادر پاسدار جناب سروان ابراهیمی فرمانده سابق بسیج اصناف و بازاریان تجلیل به عمل آمد و برادر پاسدار جناب سروان کاظمی به عنوان فرمانده بسیج اصناف و بازاریان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون معرفی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: