آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
امام جمعه کازرون:
حجت الاسلام خرسند گفت: بزرگداشت و تجلیل از مجاهدان فی سبیل ا... و شهدای گرانقدر اسلام وظیفه ای همگانی و مستمر است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات کربلای 4 در روز 4 دی پیامی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ » (صف 4)

بزرگداشت و تجلیل از مجاهدان فی سبیل ا... و شهدای گرانقدر اسلام وظیفه­ ای همگانی و مستمر است و این بزرگداشت­ ها خود وسیله­ ای جهت تقرب به خداوند بزرگ و بهره­مندی از شفاعت حضرت سیدالشهداء اباعبدا... الحسین(ع) می­ باشد و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز کمتر از خود شهادت نمی­ باشد.

 

شهرستان کازرون که یکی از شهرهای شاخص در عرصه جهاد و شهادت می­ باشد افتخار تقدیم 1100 شهید را به آستان مقدس اسلام عزیز دارد؛ شهدایی که در عملیات­ های گوناگون دوران دفاع مقدس با خون مقدس­شان درخت اسلام را آبیاری نمودند.

 

عملیات کربلای چهار که 4 دی­ماه سالگرد این عملیات مقدس می ­باشد و شهرستان کازرون با تقدیم حدود 80 شهید و همچنین در عملیات کربلای 5 باز با همین تعداد شهید و برگزاری روز تشیع جنازه با حدود 150 شهید نام خود را در تقویم دوران دفاع مقدس برای همیشه تاریخ ثبت و جاویدان نمود.

شهدایی که با شناخت و بصیرت و لبیک به ندای ”هل من ناصر ینصرنی" امام حسین (ع) جوابی خونین دادند.

 

امید است به برکت یاد این شهدا ملت عزیز و مسئولین و هم رزمان این شهدای عزیز در پایبندی به اهداف نظام اسلامی و راه پر رهرو امام راحل(رض) و تبعیت از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ثابت قدم باشند.

 

والسلام علیکم و رحمه ا.. و برکاته

محمد خرسند

امام جمعه کازرون

95/10/02

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: