کد خبر: ۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
برادری که لباس خاکی به تن داری! شرح خدماتت به بسیج و تبیین شخصیت جهادی ات را به فرصتی بهتر موکول می کنیم، همچنان که نقدهای وارده و آسیب شناسی این دوره 7 ساله را به لختی دیگر وامی گذاریم. در این فرصت بگذار یادی کنیم از یادگاری مهمی که تو در بسیج سازندگی برای جهادگران باقی گذاشتی که همان ریل گذاری برای حضور جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش سازمان بسیج سازندگی، جمعی از فعالان گروه های جهادی کشور طی نامه ای به سردار محمد رضا نقدی از زحمات و تلاش های او در کسوت ریاست سازمان بسیج مستضعفین تقدیر کردند. متن کامل این نامه در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بسیجی و فرمانده رشید و انقلابی سردار محمد رضا نقدی
با تقدیم سلام و تحیات

در ابتدا خواستیم بهانه نگارش این مرقومه را «نه خسته» گفتنی به آن برادر بسیجی فرض کنیم اما به زودی دریافتیم که کاری است عبث. به راستی چگونه می توان در محضر آن فرمانده بسیجی که طی 7 سال خدمت، شب را از روز نشناخت سخن از خستگی به میان آورد؟! مگر ماهی از غوطه ور شدن دائمی در دریا خسته می شود؟! پس ای برادر بسیجی 55 ساله! فرضمان را اینگونه اصلاح کردیم که قرار است «خدا قوتی» بگوییم بر دست و بازو و اراده ات.

ذهن با مرام و معرفت بسیجی جماعت هرگز خاطره شیرین دوران آن فرمانده فروتن و خاکی را فراموش نمی کند، فراموش نمی کنیم که محمدرضا نقدی در برابر بسیجیان خاضع و خاکسار و در برابر مستکبران داخلی و خارجی سرکش و ستیزه جو بود، فروتنی ات در برابر بسیجیان تحت امر و دندان قروچه ات مقابل مستکبران داخلی و خارجی یادآور فرهنگ ناب و متاسفانه این روزها نایابِ سرداران شهید خمینی کبیر در دفاع مقدس بود.

راستی سرادر! تکلیف نواحی و حوزه های بسیج که معلوم است، اما خودمانیم، در ایران پایگاه مقاومت بسیجی هم باقی مانده که به آن سر نزده باشی و پای درددل و عتاب و حساب کشی های تند و تیز بسیجیانش ننشسته باشی؟! باور ما این است که ساده زیستی مثال زدنی و این حجم کم نظیر از فعالیت شبانه روزی یک مقام عالی رتبه نظامی در ششمین دهه زندگی جز به پشتوانه ایمان عمیق به ارزشهای انقلاب خمینی (ره) و برخورداری از فرهنگ جهادی میسر نمی شود.

برادری که لباس خاکی به تن داری! شرح خدماتت به بسیج و تبیین شخصیت جهادی ات را به فرصتی بهتر موکول می کنیم، همچنان که نقدهای وارده و آسیب شناسی این دوره 7 ساله را به لختی دیگر وامی گذاریم. در این فرصت بگذار یادی کنیم از یادگاری مهمی که تو در بسیج سازندگی برای جهادگران باقی گذاشتی که همان ریل گذاری برای حضور جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

ثمره گره خوردن همت های جهادی با نظریه اقتصاد مقاومتی در بستر بسیج سازندگی طی 3 سال گذشته ایجاد بیش از 200 هزار شغل مستقیم بدون کمک دولت در سراسر ایران بود. حضور همت های جهادی در عرصه اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی بذری مبارک بود که خیلی زود به نهالی افتخار آمیز تبدیل شد و ان شاء الله طی سال های آتی برکات و ثمرات آن کام همه ملت ایران را شیرین خواهد کرد.

با هدایت و پیگیری مستمر آن برادر بسیجی بود که صدها گروه جهادی رویکرد اشتغالزایی در مناطق محروم را در کنار ارائه خدمات عمرانی در پیش گرفتند و چه زود هم به بار نشست و ثمر داد. راه اندازی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی و قرارگرفتن عالی ترین مقام بسیج در راس آن حاوی پیامی دلگرم کننده برای جهادگران و نشان از اهتمام شما به برگزاری هرچه بهتر اردوهای جهادی و نیز زمینه سازی برای حضور همه اقشار با سلایق گوناگون در عرصه سازندگی ایران عزیز بود.

پیشرو بودن بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و برخوردار شدن این نهاد انقلابی از برنامه عملی دقیق و علمی برای اشتغالزایی در کشور آن هم در برهه ای که جنگ اقتصادی مهمترین دغدغه رهبری عزیز انقلاب را تشکیل می دهد، افتخاری بزرگ و شیرین است که با تلاش آن فرمانده دوست داشتنی و یاران بسیجی اش در سراسر کشور محقق شده است.

سردار عزیز و صمیمی! به شما که تا همیشه فرمانده قلوب بسیجیان هستی، خدا قوت می گوییم و برایت در سنگر جدید آرزوی توفیق و سلامتی داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: