شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۱:۳۲
کد خبر: ۹۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
آقای مهدوی دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر استان فارس:
به گزارش تنویر زرقان،دیروز کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر بخش زرقان،در مکان سپاه این ناحیه،برگزار شد.
در این کارگاه ابتدا سرگرد مجید علی پور،ضمن خیر مقدم به دبیران حاضر در جلسه و همچنین تشکر از حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان،سخنانی را در باره اهمیت و نقش بسزای امر به معروف در جامعه بیان کرد و پس از آن،گزارشی مختصر از اقدامات شاخص این ستاد در زرقان و ماهواره های جمع آوری شده در بخش،ارائه داد و در پایان سخنان خود،با اهدای لوح تقدیر به روحانی مضروب امر به معروف و نهی از منکر ناحیه،علیرضا زمانی،از اقدام شایسته و انسان دوستانه وی،تقدیر به عمل آورد.
پس از وی آقای مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر،سخنان خود را در مورد چگونگی انجام این امر مهم در جامعه آغاز کرد.
مهدوی در ابتدا گفت : راهکار ها و مقابله با منکرات و البته قبل از آن شناسایی منکرات هر شهر و محله ای باید از کف پایگاه ها و توسط بسیجیان جمع آوری شود و این امر بدون کمک بسیجیان،میسر نخواهد شد.
وی در ادامه گفت :دبیران امر به معروف باید به سان خورشید باشند و با بیان امر به معروف با زبان متین،مردم را جذب خود کنند.
او خاطر نشان کرد که در این امر،تجسس ممنوع است و پس از آن با نقل یک حدیث گفت :مر به معروف یعنی نفرت از گناه و دوست داشتن گناهکار و بهترین روش امر به معروف،روش آئینه وار است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر،افزود : آمران به معروف باید سعی در از بین بردن گناه داشته باشند و هیچگاه گناه را به رخ دیگران نکشند.
وی در پایان تاکید کرد که بسیجیان پایگاه ها باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر،توجیه کامل باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: