آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
خطیب جمعه شهر قائمیه:
حجت‌الاسلام انصاری گفت: حادثه 9 دی یک آزمون بزرگ الهی بود که هم عبرت‌ها و هم درس‌های بسیاری داشت و در این آزمون ملت ایران پیروز شدند.

به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بزرگداشت روز ثبت‌احوال اظهار داشت: مادران گذشته چهار، شش، هشت و بیشتر فرزند داشتند اما امروز دارای یک و یا دو فرزند هستند، مگر خدایی که رازق فرزندان پدر و مادران دیروز بود رازق فرزندان امروز ما نیست.

 

وی با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) گفت: انجیل را تحریف کردند و به‌نام مسیح امروز جنایت می‌کنند.

 

امام‌جمعه قائمیه در ادامه با بیان اینکه نهم دی‌ماه سالروز حماسه مردم ایران در سال 88 است، تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت امت است که انقلاب اسلامی و ملت ایران در سال 88 با فتنه آمریکایی صهیونیستی مواجهه شد و با خلق حماسه 9 دی آتش این فتنه را خاموش کرد.

 

خطیب نماز جمعه قائمیه با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، تصریح کرد: باطن فتنه و لایه‌های زیرین آن برای براندازی نظام و مقابله با جمهوری اسلامی توسط معاندان خارجی با زیر سؤال بردن انتخابات سر آغازی شد تا درگیری با اصل نظام و بی‌حرمتی به ارزش‌های اسلامی ادامه پیدا کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حادثه 9 دی یک آزمون بزرگ الهی بود که هم عبرت‌ها و هم درس‌های بسیاری داشت و در این آزمون ملت ایران پیروز شدند و معلوم شد مردم به نظام اعتماد دارند و تا پای جان پای این نظام و رهبر و انقلاب ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام انصاری در پایان از عموم مردم برای شرکت در همایش بزرگداشت 9 دی در سالن شهید تقوی حوزه امام سجاد (ع) دعوت کرد.

 

 
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: