گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
امام جمعه فراشبند:
حجت الاسلام ابراهیمی: در زمان فتنه ی 88 خواصی که باید پشت سر رهبری حرکت می کردند خود را صاحب ایده و نظر خواندند و به بازار آشفته ی آن روز و فتنه گران کمک کردند.
به گزارش تنویر فراشبند؛حجت الاسلام هادی ابراهیمی امام جمعه فراشبند در خطبه ی دوم نماز جمعه ی این هفته ی فراشبند نیروی انتظامی را یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و بیان داشت: اگر اقتدار، تلاش و جان نثاری و فداکاری نیروی انتظامی نباشد این کشور آرامش نخواهد داشت چرا که دشمنان ما تمام هم وغمشان ایجاد نا امنی در این کشور است. 

امام جمعه ی فراشبند رعایت مقررات راهنمایی  و رانندگی را بسیار مهم نامید و گفت: پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی باید در قبال وظایفی که دارند به خوبی عمل کنند  و مردم عزیز شهرستان نیز به فرمان پلیس احترام بگذارند.

وی استفاده از کلاه ایمنی بوسیله موتور سوران پر تعدد این شهرستان را لازمه پیشگیری از بسیاری حوادث ناگوار نامید و خاطر نشان کرد: بسیاری از موتورسیکلت سواران فراشبند قوانین را رعایت نمی کنند، خلاف جهت می روند و به زبان عامیانه تکچرخ میزنند و پلیس باید با چنین افرادی که جان خود و دیگران را به خطر می اندازند برخورد قانونی وقاطع انجام دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه ی خطبه ی دوم نماز جمعه ی این هفته  با اشاره به فرا رسیدن نهم دیماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: راهپیمایی روز نهم دیماه 88 راهپیمایی بصیرت و عهدی مجدد بود با امام و مقتدای خود که با صدایی رسا به دشمنان داخلی و خارجی نظام اعلام کرد که اگر کسی بخواهد به مقدسات ما و ارزشهای ما توهین کند برای همیشه او را پشیمان خواهیم کرد.

 

وی افزود: آنچه در فتنه 88 اتفاق افتاد خیانتی بود از ناحیه ی برخی از خودیها وهمان هایی که خود را از دوستان انقلاب می دانستند، خیانت خودی از جنگ با دشمن عواقبش بیشتر است.

خطیب جمعه فراشبند ادامه داد: ملاحظه بفرمائید در 30 سال گذشته از انقلاب 57 تا سال 88 آنهمه ترور و کودتا و جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتیم ولی هیچ خللی در ملت بوجود نیاورد  بلکه ما را یکپارچه و متحد تر نمود، اما این خیانتی که دوستان انقلاب در حق انقلاب کردند هیچ دشمنی نکرد و بزرگترین جفا در حق انقلاب را همین کسانی کردند که خود را انقلابی و پیرو خط امام می دانستند و خود را فرزند انقلاب می خواندند.

ابراهیمی خیانت به ساحت مقدس حسین ابن علی(ع) در فتنه 88 را بسیار شرم آور خواند و گفت: بعد از شکست در انتخابات به دشمن گرا دادند و طلب مساعدت و یاری کردند، خواستار تحریم ایران شدند و سپس همه گروه های معاند و ضد انقلاب و آمریکا و اسرائیل و انگلیس آنها را حمایت نمودند و هم اکنون نیز چشم امیدشان به آنها دوخته شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جریان منع رئیس جمهور سابق از کاندیداتوری انتخابات توسط رهبر انقلاب گفت: اینکه رهبری به رئیس جمهور سابق فرمودند بهتر است وارد انتخابات نشوی  به نظر بنده به این دلیل بود که این احتمال وجود داشت  فتنه ای دیگر بوجود اوردند و امروز بعضی از همین افرادی که خود را انقلابی می دانند و حامیان فتنه نیز هستند در برخی دستگاه ها نفوذ کرده اند.

وی افزود: نهم دیماه مشت محکم مردم انقلابی بود بر دهان این خیانتکاران و حامیان انها و درود بر این مردم بصیر و انقلابی و ولایتمدار، اما جای تاسف است که عده ای از خواص که با بی بصیرتی یا سکوت کردند و یا از آنها حمایت  کردند و اکنون بعضی از افراد حامی فتنه در برخی دستگاه ها صاحب منصب و مقام شده اند و مورد حمایت بعضی ها قرار گرفته اند.

خواصی که باید پشت سر رهبری حرکت می کردند و خود صاحب ایده و نظر شدند و به بازار آشفته ی آن روز و فتنه گران کمک کردند و اکنون که هشت سال از فتنه 88 می گذرد و اهداف پلید فتنه گران وحامیان آنها برای مردم روشن شده  باز هم نه حاضر به توبه هستند و نه حاضر به محکوم کردن فتنه گرانند.

امام جمعه فراشبند اضافه کرد: دشمنان ما که از طریق جنگ سخت نتوانستند بر ما پیروز شوند به جنگ نرم روی آوردند و کودتای مخملی درست کردند و در تهران ستاد راه انداختند و عده ای هم که یا از ضد انقلاب یا از اوباش و یا جاهل بودند توسط آنها تحریک شدند  و به خیابان ها ریختند و آنهمه جرم و جنایت بزرگ به راه انداختند و به عاشورا و عاشورائیان اهانت کردند.

خطیب جمعه ی فراشبند اهداف دشمنان را در دوسته ی حداقلی و حداکثری تقسیم بندی کرد و گفت: هدف حداقلی دشمنان تضعیف رهبری بود و هدف حداکثری آنها براندازی نظام بود و لذا آقای احمدی نژاد طعمه بود و این مردم فهیم و بصیر بودند که همه ی توطئه ها را خنثی کردند  و لذا نهم دیماه خشم ملت انقلابی بود علیه هتاکان ساحث مقدس حسین ابن علی(ع) و اعلام انزجار و برائت از آشوبگران  وجنبش سبز وپیوند امت با امام. 

نام:
ایمیل:
* نظر: