آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
سردار غیاثی گفت: اگر آحاد مردم و بویژه بسیجیان در سال 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با عناصر فتنه گر به میدان نیامده بودند نظام اسلامی ضربه سختی می خورد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در شورای فرماندهی سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نه دی گفت: فتنه گران در سال 88 با تمام توان و حمایت از سوی دشمنانِ خارجی با هدف براندازی انقلاب اسلامی وارد میدان شده بودند که با حضور یکپارچۀ مردم در سایۀ رهبری مقتدرانۀ امام خامنه ای (مدظله العالی) نقشه های کودتاگران نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی و تاثیرگذاری خواص و نخبگان بر جامعه، گفت: گناه سران فتنه در سال 88 نابخشودنی است، با وقوع فتنه 88 خواص بی بصیرت در امتحان الهی مردود شدند و پیوند ناگسستنی ملت با بصیرت ایران با امام امت حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر انقلاب اسلامی را از حادثه ای شکننده به سلامت عبور داد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حماسه نُه دی پاسخ کوبندۀ ملت ایران به کودتاگران و فتنه گران سال 88 بود ، گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از بَدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه بر علیه ملت ایران را آغاز کرده و پس از پشیمانی از رویاروییِ سخت با انقلاب اسلامی به عرصه جنگ نرم فرهنگی روی آورده است.

وی با بیان اینکه سالروز حماسه نُه دی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: نهم دی ماه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است، حفظ و تقویت شاخصۀ بصیرت در جامعه بخصوص در اقشار بسیج یکی از رسالت های مهم دوستداران انقلاب اسلامی است و راه آن هم آگاهی بخشی در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است.

سردار غیاثی کارنامه بسیج و سپاه پاسداران را در سال 88 درخشان توصیف کرد و افزود: اگر آحاد مردم و بویژه بسیجیان در سال 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با عناصر فتنه گر به میدان نیامده بودند نظام اسلامی ضربه سختی می خورد اما با حضور جوانان مومنِ انقلابی با سربلندی از این حادثه سخت بیرون آمدیم.

وی با بیان اینکه توطئه های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: نباید به دشمن اعتماد کرد، حجم دشمنی ها نسبت به ملت ایران هیچ‌گاه کاهش نیافته است بلکه آنچه اتفاق افتاده تغییر راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در زمانِ حاضر راهبرد اصلی دشمن بر مسئله نفوذ با هدف تاثیرگذاری بر مراکز تصمیم سازی نظام اسلامی و اذهان جامعه ایران تمرکز یافته است، تنها با خودسازی معنوی و تقویت بصیرت انقلابی و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می توانیم در مقابله با فتنه و بروز آن و دفاع از انقلاب اسلامی بصورت فعالانه و جهادی عمل کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: