آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس:
سرهنگ پاسدار محمدی گفت: در سه دهه اخیر اکثریت قاطع تهدیدات هواپیماربایی در بخش گیت های بازرسی کشف و خنثی شده اند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار خیرالله محمدی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس با بیان اینکه بیش از سه دهه از تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی می گذرد، گفت: کار سپاه حفاظت هواپیمایی کاری است که در گمنامی دنبال می شود و امروز با تلاش و فداکاری کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی در کشور سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی در شصت و چهار فرودگاه کشور حضور دارد، گفت: سی فرودگاه کشور در مراکز استان ها واقع شده اند که از این میان فرودگاه بین المللی شیراز از نظر تعداد پرواز و مسافر در رتبه سوم کشور قرار دارد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس ادامه داد: سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس در سه فرودگاه لار، لامرد و شیراز حضور دارد و در سال جاری فقط در فرودگاه بین المللی شیراز امنیت بیش از دوازده هزار پرواز و بیش از یک میلیون و سیصد هزار مسافر را تامین کرده است.

وی با بیان اینکه در سطح فرودگاه های استان فارس با افزایش پرواز و مسافر مواجه هستیم، گفت: ماموریت های سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس با دو دیدگاه " تعامل، همکاری و برقراری آرامش برای مسافران و کارکنان صنعت هوایی " و دیدگاه " رسالت فرهنگی، بصیرت افزایی و اخلاقی " دنبال می شوند.

سرهنگ پاسدار محمدی خاطرنشان کرد: در سطح فرودگاه های کشور بیش از 95 درصد رضایت از فعالیت های سپاه حفاظت هواپیمایی وجود دارد و مدارای اخلاقی با مجموعه مسافران و کارکنان صنعت هوایی کشور بعنوان مکمل ماموریت اصلی که حفظ امنیت است در نظر گرفته می شود.

 وی افزود: در سه دهه اخیر اکثریت قاطع تهدیدات هواپیماربایی در بخش گیت های بازرسی کشف و خنثی شده اند و در طول 32 سال گذشته هیچ تهدیدی در این عرصه عملی نشده است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان فارس با بیان اینکه در سپاه حفاظت هواپیمایی، خواهران در کنار برادران ماموریت ها را انجام می دهند، گفت: در سه برهۀ زمانی گرفتن ماموریت حفاظت پرواز از سپاه پاسداران مطرح شد که با تدبیر شورای عالی امنیت ملی سپاه پاسداران همچنان با قدرت این ماموریت مهم را بر عهده دارد.

سرهنگ پاسدار محمدی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی ایران در آموزش و توانمسازی کادر امنیت پرواز در جهان زبانزد است، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال استفاده از تجربیات ما هستند و خود آمریکایی و اروپایی ها ما را بعنون گارد آهنین در جهان مطرح کرده اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: