جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۲:۲۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
در آستانه یوم‌الله 9 دی‌ماه صورت می‌گیرد
مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه به مناسبت 9 دی بیش از 20 ویژه‌برنامه در 6 بخش و هشت شهر لارستان بزرگ برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از سوی بسیجیان همیشه در صحنه لارستان طرح‌ریزی شده است.

به گزارش تنویر به نقل از فارس، امین دل‌خسته بعدازظهر امروز در یک نشست خبری با گرامیداشت نهم دی‌ماه سالروز شکست فتنه در سال 88 و میثاق امت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت، اظهار داشت: راهنمایی‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم باعث برملا شدن نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی بابیان اینکه به همین مناسبت بیش از 20 ویژه‌برنامه در سطح شش بخش و هشت شهر لارستان بزرگ برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در قالب سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و غیره از سوی بسیجیان همیشه در صحنه لارستان طرح‌ریزی شده است.

دل‌خسته از برگزاری نشست سیاسی بصیرتی با موضوع چرایی و چگونگی فتنه سال 88 با حضور حسن شمشادی از خبرنگاران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و کارشناس مسائل سیاسی منطقه خبر داد و یادآور شد: این برنامه شامگاه پنجشنبه 9 دی‌ ماه جاری رأس ساعت 19 در سینما آزادی شهر لار برگزار خواهد شد.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با انتقاد از عدم‌حمایت و برنامه‌ریزی مسؤولان سیاسی و فرهنگی این شهرستان در گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر لزوم تبیین ابعاد گوناگون فتنه 88، بازشناسی این فتنه برای جوانان و نوجوانان جامعه و همچنین حفظ روحیه انقلابی مردم، لازم است که مسؤولان نیز در هر رده‌ای خود را مکلف بر تحقق این خواسته‌های حکیمانه رهبری بدانند.

نام:
ایمیل:
* نظر: