آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: امروز اگر در کشور بخواهند مانند کربلای 4 رخنه برای دشمن ایجاد کنند، جوانان انقلابی ما کربلای 5 ها را رقم خواهند زد، چنانکه در هشت ماه فتنه سال88 جوانان انقلابی ایران کربلای 5 در روز 9 دی خلق کردند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در همایش روز کازرون گفت: چهارم دی ماه 65 از این دیار غیرتمند و انقلابی 78شهید در عملیات کربلای 4 تقدیم انقلاب شد، عملیاتی که  عراقی ها آنرا هردان الکبیر آنرا نامگذاری کردند  یعنی ریزش بزرگ.این ریزش بزرگ به قول انها همه و همه اش بخاطر مساله نفوذ در صفوف خودی بود.

وی افزود: نفوذ در خودی ها در عملیات کربلای 4 باعث شد ما بسیاری از جوانان ارزشمندمان را ازدست دهیم. گرچه در کربلای 5 با ایمان به خدا و روحیه انقلابی  و جلوگیری از نفوذ توانستیم پیروزی را از ان خود کنیم.

شرفی با اشاره به مسئله نفوذ پسابرجامی اظهار داشت:برخی در داخل کشور با سهل اندیشی و سهل انگاری فضا را برای نفوذ مزدوران و دشمنان فراهم می کنند که ناخواسته خیانت به کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون ضمن اشاره به شیوه های نفوذ گفت: هرفرد یا جریانی که در بدنه کشور به مقابله با جریان انقلابی برخیزد و یا به دنبال حذف نیروهای انقلابی باشد و یا به دنبال تزریق تفکرات لیبرالی و غربی باشد به مسئله نفوذ کمک کرده است.

وی در پایان بیان داشت: امروز اگر در کشور بخواهند مانند کربلای 4 رخنه برای دشمن ایجاد کنند، جوانان انقلابی ما کربلای 5 ها را رقم خواهند زد، چنانکه در هشت ماه فتنه سال88 جوانان انقلابی و متدین و مردم غیرتمند و سلحشور ایران کربلای پنجی در روز9دی خلق کردند.   

 

نام:
ایمیل:
* نظر: