کد خبر: ۹۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش نی ریز برگزار شد:
همایش پیشگیری از آسیب های فضای مجازی با هدف بالا بردن سطح علمی و آموزشی فرهنگیان و به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مقابل تهدیدات دشمنان در نی ریز برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، همایش پیشگیری از آسیب های فضای مجازی با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش نی ریز و با سخنرانی روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی کشور برگزار شد.

این همایش
با هدف بالا بردن سطح علمی و آموزشی فرهنگیان و به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مقابل تهدیدات دشمنان بویژه تهدیدات نرم، فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آسیب های شبکه های اجتماعی در شهرستان نی ریز برگزار شد.

همایش پیشگیری از آسیب های فضای مجازی

مومن نسب ضمن بررسی تهدیدات فضای مجازی از جمله شبکه های اجتماعی و تلفن همراه بیان داشت: متأسفانه شبکه های ضد اجتماعی موجب ایجاد خلل در بین خانواده ها و مردم شده است و استفاده از این شبکه ها موجب بروز تغییرات رفتاری در اعضای خانواده می شود به گونه ای که امروزه بچه ها بیشتر با بازی های مجازی و کاراکترهای این بازی ها ارتباط و تاثیر پذیری دارند.

وی در تعریف از فضای مجازی عنوان کرد: که فضای مجازی در واقع، ساحت دیگری از زندگی حقیقی بوده و تمام بخش های زندگی بشر با فضای مجازی در ارتباط است و فضای مجازی توانسته است در تمام ابعاد زندگی ما نفوذ کند.

وی ضمن بیان مشکلات فضای مجازی و آسیب های آن به بیان راهکار هایی در این خصوص نیز پرداخت و در پایان به سوالات حاضرین در همایش پاسخ گفت.


همایش پیشگیری از آسیب های فضای مجازی
نام:
ایمیل:
* نظر: