گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
آنهایی که از برنامه های فرهنگی غفلت می کنند
فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی از فراموش کردن برنامه های فرهنگی در جامعه توسط متولیان ، بزرگان و مسئولین شهرستان انتقاد کرد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

امید نصییی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در جشن بزرگ هفته وحدت گفت: متاسفم برای کسانی که دست پا می شکنند تا وقتی که یک چهره سیاسی به شهرستان می آید در آن جلسه حضور یابند حتی اگر آن چهره صحبت خاصی هم برای گفتن نداشته باشد ولی حضور پیدا می کنند. اما در جشن ها و همایش های فرهنگی چون هفته وحدت غایب هستند و فراموش می کنند. البته هر چند جور این برنامه های فرهنگی را همواره چهره های همیشگی یعنی بسیجیان به دوش می کشند.

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی

وی در ادامه افزود: راهبرد پیشبرد جامعه اسلامی توجه به برنامه های فرهنگی است نه ان جلساتی که منجر به تنش میشود. باید مسئولین از خودشان بپرسند حضور این سیاسیون چه تاثیری بر بهبود فرهنگی جامعه دارد. لذا ما این تاسف را میخوریم و این گلایه هست که همین مسیولین تصمیم می گیرند که جشن ها و برنامه های فرهنگی برگزار شود اما خودشان فراموش می کنند و نمی آیند.

پیامبر گرامی اسلام در محیطی وظیفه برعهده اش قرار گرفت که بدترین محیط بشر و محیطی پر از مشکلات اجتماعی و تعصبات و خشونت ها بود اما در آن شرایط بزرگترین کار را فرهنگی انجام داد و  برترین انسان ها را تربیت داد.

پیامبر در آن شرایط سخت و گرم عربستان توانست اسلامی را معرفی کند که جامعه آن زمان را از جاهلیت و خون ریزی ها به جامعه ای فرهنگی تبدیل کرد.

افرادی چون ابوذر و عمار در آن شرایط به گونه ای تربیت یافتند که بزرگترین افراد و نزدیکان پیامبر بودند این نبوغ اسلام و حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله را می رساند.

وی ادامه داد: این اهمیت کار فرهنگی و اسلامی را می رساند و لازمه توجه به آن است تا جامعه را از مشکلات اجتکاعی رهایی بخشید.  اگر امروز ما از اسلام نام می بریم به خاطر رشته تحریر در آوردن فرهنگ اسلامی به عنوان غنی ترین فرهنگ بشریت توسط حضرت محمد (ص) است. امید است روز به روز بر اقدامات فرهنگی جامعه اسلامی افزوده شود و متولیان فرهنگ بتوانند در رسیدن به ان اهداف اسلامی موفق باشند. مطمئن باشید تا زمانی که بسیج پای کاری هست آن کار عقب نخواهد ماند.


نام:
ایمیل:
* نظر: