کد خبر: ۹۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
امام جمعه صفاشهر:
امام جمعه صفاشهر گفت: یادآوری «فتنه»، رمز بصیرت و آگاهی مردم از توطئه‌ای است که قرار بود علیه ملت و نظام اسلامی اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید به نقل ازبام فارس؛ حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه حماسه 9 دی را انقلاب سوم دانست و با استناد به سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری گفت: انقلاب نهم دی ماه از دو انقلاب قبل مهم‌تر بود. زیرا هر انقلاب تکمیل کننده انقلاب دیگر بود و در شرایط سخت‌تر به وقوع پیوست.

 

حجت الاسلام نقوی به 25 سال خانه‌نشینی امام علی(ع) اشاره و اظهار کرد: همان‌طور که بعد از پیامبر، شرایط برای امیرالمومنین(ع) سخت‌تر بود و حضرت با طلحه و زبیرها مبارزه کردند، کار رهبر معظم انقلاب نیز بعد از امام راحل(ره) و در فتنه‌ها مشکل‌تر بود.

 

وی خاطرنشان کرد: افراد بی‌بصیرت هر چند زمانی صاحب منصب و مقام در نظام اسلامی بودند، در فتنه 88  یا سکوت کردند یا به جاده باطل رفتند.

 

امام جمعه صفاشهر افزود: عده‌ای ساده لوح و متوهم در فتنه 88 ترکیبی خوشایند دشمنان تشکیل دادند و در حالی که مشارکت 80 درصدی مردم در انتخابات می‌توانست زیبایی مردم‌سالاری دینی را به دنیا نشان دهد، اجازه چشیدن لذت حضور 40 میلیونی را به ملت ندادند.

 

وی یادآوری «فتنه» را رمز بصیرت و آگاهی مردم از توطئه‌ای که قرار بود علیه ملت و نظام اسلامی اتفاق بیفتد دانست و ابراز کرد: عده‌ای فتنه را تمام شده می‌دانند و افرادی مانند رهبر معظم انقلاب که این مساله را زنده نگه می‌دارند، کاسبان فتنه معرفی می‌کنند.

 

خطیب جمعه صفاشهر افزود: اگر کسانی که وقایع سال 88 و حماسه 9 دی را مقطعی معرفی می‌کنند، از اشتباه خود برنگردند و با قاطعیت در برابر آن موضع نگیرند، مردم ما انقلاب چهارمی علیه آن‌ها به پا خواهند کرد. هر که در رهبری برابر بایستد مردم در مقابل او خواهند ایستاد.

 

وی تصریح کرد: فتنه معیار صلاحیت افراد به ویژه مسئولین در نظام علوی است. آیا یک کاندید یا مسئول در برابر فتنه موضع می‌گیرد یا از این کار خجالت می‌کشد.

 

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اهمیت نماز جمعه، بر ساخت مصلای صفاشهر تاکید کرد و آن را سبب ایجاد وحدت و رساندن مردم به جایگاه شایسته خود دانست.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: