گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
معاون اجتماعی پلیس فارس؛
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت:ارتباط موثر معاونت اجتماعی و بسیج رسانه موجب می شود هم افزایی سازنده ای با مطبوعات و رسانه های استان به وجود آید که نتیجه آن را می توان در ایجاد آرامش روانی در جامعه و فضای رسانه ای استان به خوبی مشاهده کرد.
به گزارش بسیج رسانه فارس به نقل از خبرگزاری ایرنا فارس، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس، در نشست تعاملی با رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در شیراز افزود: مهمترین زمینه همکاری پلیس و رسانه در بُعد نرم افزاری است و رسانه های گروهی در تحقق بخشیدن به این بُعد مهم فعالیت نیروی انتظامی نقش حساسی را ایفا می کنند.

وی، خروجی تعامل پلیس با رسانه را تزریق احساس امنیت در شریان جامعه دانست و گفت: امروز مدیریت افکار عمومی در پیشگیری از جرم بسیار مهم و برای داشتن امنیت پایدار در جامعه و آگاه سازی و اطلاع رسانی بسیار ضروری است.

معاون اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سویی روند اطلاع رسانی ساده تر و سریع تر شده و از سوی دیگر این شبکه ها ابزاری هستند که می توانند در ایجاد جو روانی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی تاثیرگذار باشند.

وی، با اشاره به توانمندی های بسیج هم گفت: فرماندهی انتظامی استان و نهاد مردمی بسیج در انجام ماموریت های مختلف مکمل یکدیگر هستند.

رئیس بسیج رسانه فارس هم گفت: ارتباط موثر معاونت اجتماعی و بسیج رسانه موجب می شود هم افزایی سازنده ای با مطبوعات و رسانه های استان به وجود آید که نتیجه آن را می توان در ایجاد آرامش روانی در جامعه و فضای رسانه ای استان به خوبی مشاهده کرد.

میلاد امیری نژاد افزود: آگاهی بخشی با توجه به تغییرات لحظه ای در جهان امروز یک ضرورت است و به همین سبب، سطح هم افزایی بین نیروی انتظامی و رسانه ها باید بیشتر شود.

در این نشست، تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و سازمان بسیج رسانه استان فارس برای همکاری و اجرای برنامه های مشترک منعقد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: