یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
سوداگران مرگ در چنگال مامورین امنیتی سپاه ناحیه نی ریز؛
مأموران سپاه نی ریز در راستای مبارزه با سوداگران مرگ اقدام به گشت زنی در راه های فرعی منطقه موفق شدند مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر و مهمات را کشف و ضبط کنند .

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در گفتگو با تنویر گفت : در مورخه 1 دی ماه مامورین امنیتی سپاه ناحیه نی ریز  با کنترل  راه های فرعی بخش پشتکوه در رودخانه ای متوجه توقف یک دستگاه خودرو 405 می شوند که در همین خصوص  متوجه افراد مسلح در درون این خودرو می شوند. وی افزود : مأموران سپاه نی ریزبه این اشراردستور خلع سلاح  و پیاده شدن می دهند اما سرنشینان این خودرو توجهی نکرده  و اقدام به تیراندازی به سوی مأموران می کنند.

ایشان افزود : تیراندازی متقابل شروع  می شود  و پس از چندی مأموران سپاه تقاضای حضور نیروهای کمکی از سپاه و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر را می نمایند. درگیری و تیراندازی نزدیک به یک ساعت طول می کشد.قاچاقچیان که در نزدیکی  خودرو پناه گرفته اند با  گذشتن وقت متوجه می شوند حلقه دستگیری آنها درحال تنگ تر شدن است و به زودی دستگیر خواهند شد با استفاده از تاریکی شب و با پای پیاده و جا گذاشتن خودرو و محتویات آن فرار می کنند.
سرهنگ توکل تصریح کرد:با رسیدن مأموران کمکی پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران سپاه نی ریز، منطقه وسیعی محاصره می شود در تاریک و روشن صبح  روز 2 دیماه با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی، مأموران اقدام به پاکسازی منطقه می کنند با کنترل دقیق منطقه  یک جوان مسلح حدوداً 30 ساله از اعضای این باند اشرار مسلح  که در کوهها مخفی شده دستگیر می شود.
فرمانده سپاه نی ریز گفت :  در بازرسی   خودرو پژو405 ،سه جفت پلاک جعلی متعلق به 3 استان مختلف کشور، مقدار 240 کیلو گرم تریاک، حدود 5 کیلو گرم هروئین ، یک قبضه اسلحه کلاشینکف تاشو به همراه مقداری مهمات کشف و ضبط  شد .
به گفته سرهنگ توکل، خودرو پژو به جا مانده از قاچاقچیان مجهز به یک وسیله دود زا برای جلو گیری از تعقیب شدن توسط مأموران است. با توجه به شواهد و آثار به جا مانده از این باند اشرار و بازجویی از فرد دستگیر شده، تلاش برای بازداشت سایر اعضای این باند مسلح  در جریان می باشد.
ایشان در پایان ضمن تشکر از  نیروهای امنیتی سپاه نی ریز و مامورین دایره مبارزه با مواد مخدر  گفت:  مردم شهرستان می توانند هرگونه اطلاعات در خصوص برهم زنندگان امنیت و نظم عمومی،  توسط قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر را با شماره تلفن 114 به ستاد خبری سپاه نی ریز اطلاع دهند.




http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4782.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/1.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4772.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4732.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4775.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: