کد خبر: ۹۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
بسیج اساتید فارس:
بسیج اساتید فارس طی بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 9 دی تصریح کرد: امت مسلمان ایران در 9 دی با تجمع بزرگ عاشورایی خود یک‌بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.

به گزارش اساتید فارس، متن کامل بیانیه بسیج اساتید فارس به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بدین شرح است:

«نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.»

رهبر معظم انقلاب 21/9/1390

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران باارزش‌های انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

تردیدی نیست بازخوانی و ترسیم علل بروز فتنه بزرگ 88 که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و حضور 85 درصدی مردم ایران در آن رقم خورد، هوشیاری و آمادگی برای مصاف و مقابله با سناریوهای جبهه معاندین انقلاب و نظام را در جامعه تحکیم بخشیده و ضمن ایمن بخشی نظام اسلامی و ناکامی راهبردها و پروژه‌های دشمن، مانع بروز فتنه‌های مشابه در روند حرکت روبه‌جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

امت مسلمان ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک‌بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند. پیام 9 دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده‌اید با جنگ نرم و اردوکشی خیابانی می‌توانید مردم به پا خاسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

بسیج اساتید استان فارس ضمن گرامیداشت هفتمین سالگرد این رویداد بزرگ و تاریخی در یوم‌الله نهم دی‌ماه، مواضع خود را به شرح ذیل اعلام می‌نماید:

از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش‌قدم باشند.

اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه درصدد بی‌گناه جلوه دادن فتنه گران و سران فتنه هستند، نشان از دست‌های پشت پرده‌ای دارد که می‌لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند. برخی صاحبان تریبون‌ها و مناصب سیاسی باید بدانند، فتنه فراموش‌شدنی نیست و گناه بزرگ زیر سؤال بردن اصل انتخابات قابل‌تطهیر نیست.

به همه مسئولان و دست‌اندرکاران نیز یادآوری می‌کنیم که مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل درگرو اسلام و رهبری دارند و با هیچ‌کس عهد و پیمان ابدی نبسته‌اند.

مسئله حصر سران فتنه، رأفت و عطوفت نظام اسلامی است که به‌منظور حفظ جان آن‌ها و همچنین پیشگیری از ادامه فتنه‌انگیزی آن‌ها صورت گرفته است. اگرچه در شرایط کنونی حصر بهترین راه موجود است، لیکن از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می‌گردد تا به‌محض فراهم آمدن شرایط، نسبت به محاکمه سران فتنه، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی و ستاندن داد خانواده‌های کشته‌شدگان 88 به دلیل فراهم آوردن زمینه قتل ده‌ها نفر توسط منافقین در اغتشاشات، اقدام نماید.

امروز که دنیای استکبار با همه ترفندها و حیله‌ها، به دنبال ریشه‌کن کردن اسلام و ارزش‌های متعالی آن در سراسر جهان ازجمله ایران، سوریه، یمن و... است، لازم است همه با دقت امور را پیگیری و با حفظ اتحاد و از افتادن به دام فتنه و فتنه گران پرهیز نماییم.

امسال همچنین ایام ا... نهم دی مصادف با ایام آزادسازی کامل حلب و پیروزی سربازان مدافع حرم آل ا... که ثمره خون پاک شهیدان و قهرمانی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر و داعش و اربابان حیله‌گر و خون‌خوارشان هست و این پیروزی وحدت و اتحاد اسلام بر نفاق و فتنه‌انگیزی مستکبرین را به عموم امت اسلامی تبریک میگوییم.

در پایان مجدداً تأکید می‌نماییم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها ره گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکای به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می‌نماییم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: