آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ابعاد و زمینه های شکل گیری فتنه 88 و همچنین خنثی سازی آن تبیین شود.

عبدالله خسروانی در جمع مسئولان بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت یوم الله نهم دی در دانشگاه های استان فارس اظهار داشت: بی شک انتخابات ریسات جمهوری دهم و حوادث فتنه آلود بعد از آن را باید جزئی از مهمترین مسائل 38 ساله انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون دانست که در کنار درس ها و عبرت های فراوان، تصویر واقعی تری از جامعه ایران را بازتاب داد که می توان در پرتو شناخت این پدیده و از رهگذر تحلیل دقیق آن نسبت درست تری با آینده برقرار کرد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 مقام معظم رهبری با مدیریت بی بدیل خود ملت و انقلاب را از این راه پرپیچ و خم به سلامت عبور دادند افزود: ملت بابصیرت ایران اسلامی نیز با خلق حماسه باشکوه 9دی حضور خود در صحنه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر اثبات کردند.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، سخنرانی دانشجویان بسیجی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرها، برگزاری نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی، مناظره دانشجویی و تریبون آزاد را از برنامه های گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه های استان فارس خبر داد و تصریح کرد: سخنرانی دانشجویان در مساجد و مدارس، استفاده از ظرفیت اساتید ارزشی، برپایی نمایشگاه، لیگ مناظره و سخنرانی، مسابقات یادداشت نویسی، مقاله نویسی، کتابخوانی، تهیه کاریکاتور و ... از دیگر برنامه های این هفته در دانشگاه های استان فارس است.

خسروانی ادامه داد: اکران فیلم و مستند، صدور بیانیه، چاپ نشریات و... از دیگر برنامه های گرامیداشت یوم الله 9 دی است.

وی با تاکید بر بازخوانی فتنه های تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، به بررسی نقش رسانه های بیگانه در حمایت از فتنه و فتنه گران اشاره کرد و گفت: موج استکبارستیزی و تقویت روحیه انقلابی در کشور ایجاد شود.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: همایش هایی با عنوان های شورش علیه جمهوریت، حماسه ماندگار ملت، حماسه ماندگار انقلاب، 9 دی برگ زرین تاریخ انقلاب و... به مناسبت گرامیداشت یوم الله 9 دی در دانشگاه های استان فارس برگزار می شود.

خسروانی نهم دی را مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد:  ابعاد و زمینه های شکل گیری فتنه 88 و همچنین خنثی سازی آن تبیین شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: