کد خبر: ۹۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
در بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس آمده است:
سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت سالروز 9 دی بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: حادثه عظیم نهم دی ماه که جلوه‌ای از فروغ بی منتهای عاشورا بود بر اعماق جان عاشورائیان تجلی کرد و بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید لذا حادثه‌ی 9 دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ کشور ماست.
به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت سالروز  9 دی بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است امتیاز مهم نهم دی ماه با سایر اجتماعات مردمی ، حضور طیف های مختلف فکری و اقشار مختلف مردم با سنین مختلف بود. در این روز حضور نسل جوان و آگاه با نگرشهای مختلف اما پایبند به انقلاب و نظام ولایت را در عمل اثبات کرد بطوری که دشمن با خیال پردازی ها و برنامه ریزی های خود هرگز تصور نمی‌کرد که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی  جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و با انقلاب بصیرتی خود نشان دهند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و برای تبعیت از حریم ولایت جان و مال خود را در طبق اخلاص به تقدیم رهبرشان می کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت سالروز  9 دی 1395

در فتنه 88  عده‌ای با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شدند، به طوری که دشمنان قسم خورده نظام، فضا را آنگونه غبارآلود و چهره‌ی واقعی خویش را پنهان کردند، که توانستند ساز مغرضان داخلی را کوک کنند و مهمترین هدف شان هم ایجاد شکاف بین آحاد ملت بود اما با حرکت خودجوش و سراسر شور و شعور مردم بصیر ایران اسلامی  نتوانستند.و این بار نیز همچون همه مقاطع انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب خوردگان‌، اشتباهاتی بود که به شکست مفتضحانه انجامید.

فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ اینکه فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده نشانگر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است.

نهم دی، انقلاب بصیرت بود و انوار بصیرت را به افق آینده منتشر کرد زیرا در این روز تاریخ ساز و غرور‌آفرین ، مردم صبورو شهید پرور  ایران تحمل از کف دادند به خیابان‌ها آمدند؛  حضور بیش از 4 میلیون دلداده به نظام ، ولایت و ایران در تهران، خاطره 12بهمن 57  و خاطره روزی که مردم به استقبال از مقتدای خود شتافتند را زنده کرد.

نهم دی ماه نشان داد که مردم اصل جمهوری اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می دانند و توهین به نماد های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی کنند.

امتیاز مهم نهم دی ماه با سایر اجتماعات مردمی ، حضور طیف های مختلف فکری و اقشار مختلف مردم با سنین مختلف بود. در این روز حضور نسل جوان و آگاه با نگرشهای مختلف اما پایبند به انقلاب و نظام ولایت را در عمل اثبات کرد بطوری که دشمن با خیال پردازی ها و برنامه ریزی های خود هرگز تصور نمی‌کرد که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی  جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و با انقلاب بصیرتی خود نشان دهند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و برای تبعیت از حریم ولایت جان و مال خود را در طبق اخلاص به تقدیم رهبرشان می کنند.

حادثه عظیم نهم دی ماه که جلوه‌ای از فروغ بی منتهای عاشورا بود بر اعماق جان عاشورائیان تجلی کرد و بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید  لذا حادثه‌ی 9 دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ کشور ماست.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی ملت شهیدپرور ایران اعلام می دارد ما زنان مسلمان و انقلابی ایران ضمن بیعت مجدد با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛  بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز، تجدید میثاق نموده واعلام می دارد که ما پرچمی غیر ولایت بر نداریم و همچون سالهای گذشته با تأسی به آموزه های راهبردی حماسه ۹ دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری ، با حضور در صحنه ایستادگی خود بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب می مانیم.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس                                                                            

دیماه 1395

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: