کد خبر: ۹۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
در آستانه سالروز حماسه 9 دی:
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در آستانه سالروز حماسه 9 دی "جریان شناسی ضد فرهنگی فتنه" منتشر کرد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در آستانه سالروز حماسه 9 دی "جریان شناسی ضد فرهنگی فتنه" را منتشر کرد:

جریان شناسی ضد فرهنگی فتنه

آنچه در تشکیل و ایجاد حکومت اسلامی اصل و ملاک است، تلاش در جهت استمرار حکومت الهی در جوامع انسانی است، و این دقیقا هدفی است که در فتنه در جهت نابودی آن تلاش می شود . در این جهت تلاش می شود تا نبض جامعه اسلامی را نشانه گیرد. هم از این رو می باشد که آقا امیرالمومنین(علیه السلام) آغاز فتنه را در هواپرستی و بدعت گذاری در احکام آسمانی می داند.

"فتنه کوشش می کند تا شایعات و شبهات را در جامعه در جهت تشتت در آرای حکومت اسلامی پراکنده کند "

جامعه اسلامی که مهمترین ویژگی آن نفی ولایت غیر خداوند است پیوسته از سوی فتنه جویان در معرض خطرها و تهدیدات است فتنه و عوامل آن کوشش می کنند تا در صورت عدم هوشیاری امت اسلام کاری ترین ضربه را به پیکر جامعه اسلامی و ولایتمدار وارد سازند.

در حقیقت هر جامعه ای که خواهان حفظ موجودیت خود برمبنای ایدئولوژی خود می باشد پیوسته از سوی دشمنان فکری و اعتقادی در معرض اینگونه تهدیدات است ،

هستند افراد و حکومت هایی که منافع خود را با بیداری ملت ها در خطر می دانند. به همین جهت است با انواع و اقسام فتنه ها در صدد گمراهی ایشان می باشند. مهمترین اصلی که دشمنان پیوسته از آن ترس داشته اند. (حکومت های اسلامی) است که با انواع دسیسه ها در صدد نقض آن می باشند.

پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت دین و ولایت فقیه صورت گرفته است این دو اصل عامل بقای حکومت اسلامی نیز می باشد.

آنچه موجب شکست و خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب شد بینش انقلابی و بصیرت بالای مردم است.

در نهم دی حرکت خود جوش مردم چشم دشمن را کور کرد، مردم در 9 دی با رهبر انقلاب بیعت مجدد کردند.

حقیقت این است که عالم خاکی مجموعه ای از امتحانات برای انسان است که متصدی آن خداوند متعال است . وظیفه ما آن است که خود را برای این آزمون های سخت آماده کنیم. باید مراقب بود ناخودآگاه عامل فتنه نشویم.

در فتنه رشته های دین از هم گسسته می شود و پایه های یقین منهدم می شود به نحوی که امکان ندارد به راحتی راه صحیح و حق را یافت و به یقین رسید. هنگامی که رشته های دین از هم گسست، مردم گمراه می شوند و دیگر تشخیص مرز بین حق و باطل به آسانی قابل فهم و نیست .

یکبار دیگر سخنان حکیانه رهبر انقلاب ، امام خامنه ای را در ذهن خود مرور کنیم ؛

استراتژی شیطان در مواجهه‌ی با انسان چند چیز است. اول آنکه «کار شیطان اغوا کردن است.»(۱۳۹۳/۰۴/۱۶) او به عزت خداوند قسم یاد کرده است که انسان‌ را اغوا کند مگر بندگان مخلص را .

اغوا یعنی چه ؟ یعنی ایجاد اختلال در دستگاه محاسبه‌ی شما... سعی شیطان این است که شما را اغوا کند ، یعنی دستگاه عقل را، دستگاه فطرت را، دستگاه سنجش صحیح را که در وجود انسان گذاشته شده است، از کار بیندازد . یعنی انسان را دچار خطای در محاسبه کند. حال اگر دستگاه محاسباتی انسان دچار خطا و اختلال شد، چه اتفاقی می‌افتد؟ «دستگاه محاسباتى وقتى دچار اختلال شد، از داده‌‌هاى درست، خروجى‌‌هاى غلط به‌‌دست خواهد آورد؛ یعنى تجربه‌ها هم دیگر به درد او نخواهد خورد.»(۱۳۹۳/۰۵/۰۱) دیگر اینکه از راه "ترس و تطمیع" وارد می‌شود. «از یک طرف ما را می‌ترساند... از سوی دیگر وعده می‌دهد شیطان، وعده‌های فریبنده... یک آینده‌ی رنگی و دروغین و خیالی مثل سراب در مقابل چشم مؤمنینِ‌ به‌خود می‌گذارد.»(۱۳۹۳/۰۴/۱۶)

در فتنه نیز عوامل شیطان در جامعه از این راهبرد بهره می برند هم می ترسانند و هم وعده می دهند

وقتی زمینه های یقین وجود نداشته باشد، کمترین آسیب آن است که مردم به شک می افتند و شبهات اطرف ایشان را میگیرد به نحوی که نمی دانند چگونه از این شبهات خارج شوند . در این حالت؛ عوامل فتنه پیاده نظام شیطان می شوند

والحمد لله رب العالمین


نام:
ایمیل:
* نظر: