یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
سرهنگ توکل در جلسه توجیهی دهه بصیرت:
سرهنگ توکل 9 دی را مرزبندی بین فتنه گران و ولایتمداران دانست و خاطر نشان کرد: خطر فتنه همیشه وجود دارد اما بصیرت و تبعیت مردم از ولی فقیه خنثی کننده اینگونه فتنه ها است.
به گزارش تنویر؛ سرهنگ غلامرضا توکل در جلسه معارفه و توجیهی حماسه 9 دی (دهه بصیرت) حوزه مقاومت اداری شهید تندگویان که در محل دفتر فرماندهی برگزار گردید اظهار داشت:مردم ایران اسلامی بساط یک فتنه 8 ماهه و همه جانبه علیه ملت ایران را در نهم دی 88 جمع کردند. مردمی که از هر نوع قشر و فرهنگ و مسلک و با همه گرفتاری هایی که داشتند خود را به خیابانهای شهر رسانده و فریادهای فروخورده هشت ماهه خود را بر سر سران فتنه و ضدانقلاب داخلی و خارجی و همچنین سران مداخله جوی خارجی فرود آوردند.

وی افزود:با نگاهی به وقایع پس از رحلت رسول اکرم (ص) به این نکته پی می بریم که بی بصیرتی عده ای در صدر اسلام باعث انحراف آنان ازدین شد و نباید اجازه دهیم این مساله دوباره تکرار شود.

وی با بیان اینکه این بی بصیرتی در انتخابات سال 88 تکرار شد، اظهار کرد: امریکا و اسرائیل با راه اندازی انقلاب مخملی در سال 88 اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین اصل جایگاه ولایت فقیه را هدف خود قرار داده بودند و قصد نابودی نظام جمهوری اسلامی داشتند که با حضور پرشور مردم در"9 دی" و بصیرت افزایی و رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و امدادهای غیبی خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت بقیه‌الله اعظم حضرت مهدی (عج) به یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی و یک فرصت تبدیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز تصریح کرد: روز 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما است و 9 دی تولد مجدد انقلاب اسلامی است.در روز 9 دی ملت ما نشان داد که غیرت دینی دارد و خون حسینی در رگ‌های این ملت و این مردم جاری است و این مردم نخواهند گذاشت که امامشان، رهبر و مقتدایشان تنها بماند. روز 9 دی مشروعیت الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحکیم و مقبولیت مردمی نظام افزایش یافت.

ایشان گفت:روشن‌فکرهای غربی و آمریکایی به این نتیجه رسیدند که تنها چیزی که با آن می‌تواند به انقلاب اسلامی آسیب بزند و به‌عنوان آفت برای انقلاب و نظام ما مطرح باشد جنگ نرم است و کلیدواژه جنگ نرم نفوذ است.دشمنان نظام اسلامی برجام را برای مناظره نخواستند بلکه برجام را برای نفوذ خواستند.دشمن می‌خواهد حجاب، عفت و چادر را از ما بگیرد و مسائل هسته‌ای بهانه است و لبخند دشمن از روی رضایت نیست.

سرهنگ توکل در بخش دیگری از سخنانش افزود:متاسفانه خودمحوری، خودخواهی ،تشنه قدرت بودن ، حسادت نسبت به رهبری انقلاب اسلامی برخی از داخل کشور برای منافع شخصی به دنبال کم رنگ کردن حماسه 9 دی و همصدایی با استکبار جهانی هستند. این کشور خونبهای شهدا، جانبازان و ایثار گران است و ما باید بعنوان ادامه دهندگان راه این عزیزان در  مراسمات دهه بصیرت و سالروز 9 دی در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز بار دیگر مشت محکمی به دهان فتنه گران و حسودان داخلی و همصدایان با استکبار جهانی بزنیم.ما نباید نسبت به حضور در  مناسبتهای مهم و انقلابی کشور مانند 9 دی بی تفاوت باشیم زیرا این بی تفاوتی شکست در مقابل جنگ نرم استکبار را در پی دارد.

سرهنگ توکل با بیان اینکه حکم سران فتنه را مردم در 9 دی مشخص کردند، افزود: حکم سران فتنه  نیاز به بررسی و تحقیق قضایی ندارد زیرا حکم سران فتنه را مردم در روز 9 دی مشخص کردند و اگر تا کنون اجرا نشده رأفت اسلامی و فرصت نظام برای بازگشت و توبه آنها است .

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز 9 دی را مرزبندی بین فتنه گران و ولایتمداران دانست وخاطر نشان کرد: خطر فتنه همیشه وجود دارد اما بصیرت و تبعیت مردم از ولی فقیه خنثی کننده اینگونه فتنه ها است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد:باید حماسه نهم دی ماه را گرامی داشته که در این زمینه برنامه‌های مناسب و مطلوب در هفته بصیرت و میثاق امت با رهبر انقلاب و ولایت در شهرستان نی ریز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان با حضور روسای ادارات و شورای حوزه اداری شهید تندگویان برادر بسیجی عباس زردشت از حوزه مقاومت اداری شهید تندگویان تودیع و سرهنگ جلال جوکار و سروان میثم معظمی فر بعنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت اداری شهید تندگویان معارفه گردیدند./


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4793.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4789.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4798.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4803.jpg


نام:
ایمیل:
* نظر: