یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
با تلاش حوزه شهید معصومی مشکان در سالروز حماسه 9 دی و هفته بصیرت؛
در این مراسم که مصادف با سالگرد عملیات کربلای 4 و گرامیداشت شهدای این عملیات در محل حسینیه امام مهدی (عج) و به همت حوزه شهید معصومی ترتیب یافت از خانواده های معظم شهدای مشکان تجلیل شد .
به گزارش تنویر؛در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان تشکیل گردید سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز پیرامون لزوم بصیرت در جریانات کلان سیاسی ، نقش فتنه گران و سران فتنه و بخصوص پدر معنوی فتنه و دستهای پشت پرده و انگیزه های فتنه گران خارجی و داخلی و نقش محوری رهبر معظم انقلاب در مهار فتنه و پشتیبانی و حضور یکپارچه مردم در تجمعات و راهپیمایی های نهم دی در محل حسینیه ی شهدای مشکان مطالبی را ارائه نمود .
حجه الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خصوصا شهدای بخش پشتکوه و شهر مشکان بر لزوم خدمت رسانی  به خانواده های شهدا  تاکید نمود .
ایشان در ادامه با سرمشق قرار دادن توصیه های مقام معظم رهبری توسط همگان تصریح کرد : آنچه که مورد نظر رهبری است و باعث مقاومت داخلی نظام و عدم وابستگی به بیگانگان می باشد اقتصاد مقاومتی است و  پیشنهاداتی که مورد تایید امام جمعه شهر مشکان و بخشدار و رئیس بنیاد شهید قرار گرفت را مطرح و اضافه نمود : لازم است تشکیلاتی منسجم از خانواده های شهدا و جانبازان راه اندازی شود و برای کمک به این بزرگواران و تامین بخشیدن به آنان نسبت به پس لرزه هایی که رکود و بیکاری و بی تدبیری های اقتصادی بجود آورده است و حفظ کرامت این عزیزان طرحهای اقتصادی که مطالعه شد و قبلا بازاریابی تولیدات آنها تضمین گردیده است را در اولویت اول بمنظور اجرا و اشتغال فرزندان و خانواده های شهدا و جانبازان به آنان واگذار نمایند .
حجه الاسلام والمسلمین فال اسیری در ادامه افزود : اولین طرح ارائه شده بافت و تولید گلیم صادراتی است که از هر جهت در قالب اقتصاد مقاومتی و به منظور مقاوم سازی جامعه و اقتصاد و وضعیت معیشتی این خانواده ها قابل پیش بینی است و امید داریم با همکاری مسئولین ذیربط و کمک بخشدار ، شهردار ، بنیاد شهید و مدیریت امام جمعه محترم شهر مشکان برنامه ریزی، تدوین و اجرا گردد .
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران تجلیل و به سوالات ومشکلات خانواده های معظم شهدا پاسخ داده شد .


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4119.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4127.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4134.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4158.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/12/IMG_4168.jpg



نام:
ایمیل:
* نظر: