یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
حضور مردم انقلابی،دلسوز و خروش ولایت مداران شهرستان نی ریز در 9 دی امسال،درمحل مهدیه هیئت رزمندگان اسلام برگزار میگردد؛
وعده دیدار پنج شنبه نهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مهدیه هیئت رزمندگان اسلام
بدون شک ننگ فتنه سال 88 تا ابد در پیشانی کوردلان منافق کودتای مخملی ایران خواهد ماند و صد البته در مقابله آن حماسه 9 دی به روشنایی و درخشانی خورشید برای همیشه خواهد درخشید .

9 دی روزی بود که همه مردم در مقابل فتنه ایستادند و بر خلاف خیال خام منافقین داخلی و خارجی اعم از فتنه گران ،حامیان فتنه و ساکتان فتنه ،ثابت کردند که به هر شکل ممکن و حتی در سخت ترین شرایط از انقلاب ،ارزشها و رهبری دفاع خواهند نمود .

در شهرستان ما نیز البته این حماسه یک روز زودتر به همت انقلابیون، ولایتمداران و ارزشمندان شهرستان به وقوع پیوست و روز 8 دی ماه سال 88 راهپیمایی در حمایت از ولایت، انقلاب و رهبری صورت پذیرفت .

این حماسه در حالی هر ساله پاس داشته میشود که  روشنفکرنماهای حامی فتنه  و رسانه های حامیشان حتی کلامی در عظمت و شکوه این روز به زبان نمی آورند و تمام تلاششان را در هر چه کمرنگ برگزار شدن گرامیداشت این روز انجام می دهند .

امسال اما این مراسم بدون شک از حال و هوای پرشورتری برخوردار است.نه دی امسال بدون شک روز شرمندگی فتنه گران ،ساکتین فتنه و حامیان فتنه هست . روز  تودهنی مردم به همصدایان با استکبار و روز شرمندگی روشنفکر نماهایی که به خیال خود وضعیت فعلی مملکت حیاط خلوت آنهاست و نمیدانند پاسداران نظام و مردم بابصیرت، انقلابی و ولایتمدار همیشه بیدارند و جلوی زیاده خواهی های آنها خواهند ایستاد .

مراسم گرامیداشت 9 دی امسال همچون سالهای گذشته در مهدیه رزمندگان اسلام برگزار میگردد و مردم انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبا بصیرت شهرستان نی ریز همچون هر سال پرخروش می آیند تا یاوه گویان و فتنه گران و حامیانشان و حتی ساکتین فتنه بدانند این شهرستان مانند رای صد در صدی که به جمهوری اسلامی دادند ،هم اکنون نیز پر شور و با نشاط مقابل فتنه گران صف آرایی میکنند و اجازه نمیدهند دلسوزان نظام و انقلاب تنها بمانند .

بدون شک 9 دی امسال با حضور دکتر سلیمانی وزیر انقلابی و مردمی دولت نهم ،رنگ و بوی حماسی به خود خواهد گرفت و خروش انقلابیون شهرستان را بدنبال خواهد داشت .

همه می آیند تا دهان فتنه گران را بدوزند ، همه می آیند تا ساکتین و حامیان فتنه بدانند عمارهای رهبری آماده جانفشانی اند، همه می آیند تا نگذارند فضای سیاسی شهر بدست نااهلان بیفتد ، همه می آیند تا امید دشمنان نا امید گردد ، همه می آیند تا جبهه ولایتمداران و دلسوزان نظام وانقلاب در شهرستان تقویت شود ، همه می آیند تا خدا قوت بگویند به همه دلسوزان نظام.


وعده دیدار پنج شنبه نهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مهدیه هیئت رزمندگان اسلام


http://nayzikhabar.ir/files/fa/news/1395/10/7/10783_506.jpg




نام:
ایمیل:
* نظر: