آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
بیانیه کانون بسیج مهندسین کازرون؛
کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با صدور بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه 9 دي بیان کردند: حماسه عظیم 9 دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
به گزارش تنویر، کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با صدور بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه 9 دي، بار ديگر پشتيباني خود را از منويات مقام معظم رهبري و پاسداشت از ارزش ها و دستاورد هاي عظيم انقلاب اسلامي اعلام نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ کشور اسلامی عزیزمان سرشار از حماسه هایی است که در اذهان مردمان باغیرت جای گرفته است و این لحظات غرورآفرین در کنار دستاوردهای جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف، بخشی از هویت هر ایرانی است حماسه تاریخی 9 دی ماه سال 88 یادآور حضور همیشگی ملت در حمایت از آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بود.


حماسه عظیم 9 دی یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران و در واقع صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. یوم الله 9 دی، روزی که مردم بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند که هر کس فکر نگاه بیراهه به این کشور مقدس را داشته باشد، با خروش عظیم امتی مواجه خواهد شد که به تأسی از سخنان مقام عظمای ولایت، می توانند اسرائیل را از نقشه جغرافیایی حذف کنند.


آری، حماسه بی نظیر 9 دی سند گویای رویش های انقلاب اسلامی و پیروزی عقلانیت بر جاهلیت مدرن، بصیرت بر حماقت و ولایت پذیری بر قانون گریزی و طاغوت پذیری بود.


مردم با حضور انقلابی و آگاهانه خود در صحنه سناریو پیچیده دشمنان نظام را بی اثر کرده و با لبیک به ندای ولی و رهبر خود حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، نظام را در برابر نقشه های شوم دشمنان بیمه کردند و اوج ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند این حماسه عاشورایی مردم هوشیار و با بصیرت ایران، بی نظیرترین راهپیمایی در طول سه دهه تاریخ انقلاب را به عشق اهل بیت و دفاع از حریم ولایت رقم زد.


 این حضور انقلابی اثبات کرد که انقلاب اسلامی از دامن عاشورای حسینی و قیام امام حسین (ع) شکل گرفته است. در حماسه بی نظیر 9 دی ضربه محکم بر پیکره فتنه گران فرود آمد و نشان داد که بیعت و میثاق ملت با نظام و رهبری جاودانه و خدشه ناپذیر است و در صحنه هایی که انقلاب نیازمند حضور مردم است، ملت آگاهانه در صحنه حضور خواهد یافت و از دستاوردها و آرمانهای انقلاب دفاع خواهد کرد.


بدخواهان همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را مسدود نمایند که با بصیرت ملت ناکام مانده اند و فتنه گران بدانند که مردم و رهبری در دفاع از انقلاب پیوند ناگسستنی دارند و هیچ گاه از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی عدول نخواهند کرد.


اینک در آستانه سالگرد این حماسه تاريخي، ما جامعه بسیج مهندسین کازرون ضمن قدرداني صميمانه از ملت بزرگ ايران به جهت خلق این حماسه عظيم، با رویکرد تولی نسبت به دوستداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین تبری از فتنه گران و منحرفان و تحریف پیشه گان ضمن تجدید میثاق خود با ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، اعلام مي داريم تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در خط انقلاب و پيرو ولايت خواهيم بود و جهت پاسداشت اين دستاورد عظيم از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهيم کرد و امیدواریم حماسه سترگ مردمی در 9 دیماه88 زنگ بیدار باش خواب های پریشان استکبار جهانی و رؤیاهای کودکانه عوامل فتنه باشد تا چشم طمع از ایران و نام جمهوری اسلامی ایران بردارند و بفهمند تا زمانی که این ملت انقلابی روحیه عاشورایی دارد، نه در مقابل استکبار جهانی سر خم می کند و نه فریب بازیچه های آنان در داخل کشور را می خورد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: