پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۸:۳۰
کد خبر: ۹۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
فرمانده سپاه خرامه:
9 دی اوج درس اطاعت پذیری و تبعیت از مقام شامخ ولایت فقیه بود و مردم در این عرصه پیروز شدند، هرچند که باز هم تاریخ تکرار شد و عده ای از خواص مردد و مردود شدند و به تعبیر مقام معظم رهبری رفوزه شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه با اشاره به مراسم روز 9 دی خرامه اظهار داشت: این مراسم صبح روز پنج شنبه ساعت 8:30 صبح آغاز و به صورت راهپیمایی تا دانشگاه پیام نور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده و جلسه ای که با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام اسدی معاون امور روحانیون سازمان بسیج نیز به عنوان سخنران این مراسم خواهد بود.

افشاریان با بیان این نکته که تا زمانیکه مردم با رهبری هستند این نظام شکست ناپذیر است گفت: 9 دی روز اثبات قدرت و وزن سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی بود و همگان به صحنه آمدند و بر درستی و حقانیت نظام صحه گذاشتند.

فرمانده سپاه خرامه ادامه داد: دشمنان اصلی این نظام یعنی آمریکا و صهیونیست، هر چند سال یک بار برای نابودی این نظام مدل های مختلف نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی برای نابودی یا برچیده شدن این نظام طراحی می کنند.

وی بیان داشت: فتنه 88 یک مدل پیچیده با طراحی دقیق از مدل انقلاب های رنگی و مخملی بود و همه محاسبه ها هم صورت گرفته بود اما دشمنان احمق این نظام در محاسباتشان از سنگر مستحکم ولایت فقیه غافل بودند و از این دژ عظیم و قدرت پیرامونی آن یعنی مردم انقلابی، شکست خوردند.

افشاریان با اشاره به این نکته که 9 دی یک درس عبرت برای مردم ایران است تصریح کرد: اگر امروز عزت و عظمتی نصیب مردم ایران گردیده همگی به برکت عمود و ستون اصلی این نظام یعنی ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه خرامه اذعان داشت: 9 دی اوج درس اطاعت پذیری و تبعیت از مقام شامخ ولایت فقیه بود و مردم در این عرصه پیروز شدند، هرچند که باز هم تاریخ تکرار شد و عده ای از خواص مردد و مردود شدند و به تعبیر مقام معظم رهبری رفوزه شدند.

وی افزود: 9 دی اوج به نمایش گذاشتن صبر انقلابی بود، سران فتنه از این متانت و صبر انقلابی رهبری عزیز و مردم استفاده و بهره نبردند و لجاجت به خرج داند و روسیاه تاریخ انقلاب شدند.

افشاریان با بیان این نکته که 9 دی یوم الله است گفت: عده ای می خواهند بگویند که 9 دی وجود نداشته باشد چه برسد به اینکه یوم الله باشد اما چه بخواهند و چه نخواهند این روز، یوم الله شد چونکه دست خدا و اراده مردم در این روز جلوه گری کرد و توطئه ها و اهداف شوم دشمن خنثی شد.

فرمانده سپاه خرامه ادامه داد: حماسه 9 دی در تاریخ نظام و تقویم ملی ماندگار شد، کسانی که امروز به دنبال اهداف و اغراض سیاسی خود، دل خوشی به یاداوری این حماسه ندارند بدانند که جریان فتنه 88 و حماسه 9 دی یک صفحه همیشگی و فراموش نشدنی در این نظام است و این صفحه مهم همه ساله بازخوانی خواهد شد.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: توقع داریم که مردم انقلابی و متدین خرامه که بارها در صحنه های مختلف انقلاب ثابت کردند با این نظام و انقلاب و رهبری بوده اند ان شاالله صبح روز پنج شنبه، همه یکصدا حضور داشته باشند و یک بار دیگر با حضور با شعار کوبنده، مشت محکم بر دهان یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی بزنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: