آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله
حجت الاسلام مصطفوی گفت: مردم اهانت و جسارت به عاشورا و حریم امامت و ولایت را ماه‌ها دیده بودند و به خاطر مصلحت انقلاب و نظام شکیبایی کردند و درنهایت به خروش آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،حجت الاسلام  والمسلمین ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز دراستانه سالروز گرامیداشت حماسه 9ی در نشست بصیرتی بسیجیان سپاه ثارالله با بیان اینکه مردم اهانت وجسارت به عاشوراء  و حریم امامت وولایت را ماه ها دیده بودند وبه خاطر مصلحت انقلاب ونظام شکیبایی کردند ودرنهایت به خروش امدند وحماسه 9دی رارقم زدند گفت: 9دی روز حضور گسترده مردم ایران در دفاع از کیان ولایت بود که به فرموده رهبر انقلاب این روز در تاریخ ماندگارشد.

وی با اشاره به اینکه مردم اوج بصیرت را با میثاق با ولایت وولی امر مسلمین به همه جهانیان نشان دادندگفت: سالروز 9دیماه بیعت مرم با رهبری است وباید به عنوان حادثه تاریخی ماندگار گرامی داشته شود ودر واقع تبلور ولایتمداری مردم وپشتیبانی از نظام اسلامی ایران وتجدید عهد با رهبری نظام بود.

وی با اشاره به اینکه 9دی روز سرنوشت ساز ویوم الله است گفــت:درسال 88وقتی مردم دیدند که فتنه گران به بهانه تقلب درانتخابات انتقام گیری از نظام ومردم هستند وحذف فرهنگ عاشورایی وولایی را دنبال می نمایند بعد از ماه ها صبر وشکیبایی توطئه دشمنان داخلی وخارجی را باشکست مواجه کردند.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه درشرایطی که ان روز رسانه های سمعی وبصری استکبار جهانی دست به دست هم داده بودند تا فضای تیره وتاری را علیه نظام وولایت فقیه ایجادکنند گفت: با هوشیاری وبصیرت ملت ایران اسلامی توطئه انان خنثی شد وملت با نظام وولی فقیه تجدید بیعت نمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله در پایان صحبت هایش گفت: برخی درصددند تا حماسه 9دی راکمرنگ کنند ضرورت دارد  9ی به عنوان تجلی بصیرت وولایتمداری ومیثاق ملت ایران بانظام را گرامی داشته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: