آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت یوم الله 9 دی:
حضور حماسی 9 دی مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه گران بوده است.
به گزارش تنویر، در آستانه فرارسیدن روز بصیرت سپاه فجر فارس در بیانیه ای تاکید نمود: " در سالروز نهم دی ماه همچون سال های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بود. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عظیم خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی نماد ولایت پذیری، بصیرت سیاسى، پایبندى به انقلاب آرمان‏ هاى انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامى با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

اتفاقات سال 13۸۸ از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین وقایع سال های پس از انقلاب اسلامی بوده اند، در جریان حوادث سخت فتنه 88 خواص بی بصیرت و در راس آن ها سران فتنه در امتحان الهی مردود شدند اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مومن ایران در سایۀ تدابیر حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر به سلامت و با سربلندی از حادثه ای شکننده عبور کرد.

دست های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه گر در فتنه 88 آشکار شد اما حضور حماسی 9 دی، استحکام نظام اسلامی و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا داد و  مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه گران بوده است.

دشمنان ملت ایران  از بدوِ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه بر علیه آن را آغاز کرده و هیچ گاه از حجم دشمنی ها و توطئه های آن ها نسبت به نظام حمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است، بزرگداشت نهم دی‌ماه عبرت‏ هاى فراوان و پندهاى متعددى را براى قدرت‏ هاى بزرگ بیگانه و مداخله‏ گر به ارمغان آورده و سبب یأس و نااُمیدى آن ها و عناصر فتنه گر خواهد شد.

حماسه 9 دی ماه سال 1388 که به‏ دنبال فتنه انگیزی، هتک حرمت مقدسات اسلامى و اهانت به ارزش‏ هاى دینى و انقلابى صورت گرفت حجت را بر همه تمام کرد، فتنه گران و حامیان خارجی آن ها را نااُمید کرد و در تاریخ ماندگار شد، در سالروز نهم دی ماه همچون سال های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای جای کشور و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

بسیجیان و پاسداران سپاه فجراستان فارس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر از ملت مومن ایران به دلیل مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر آنان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.
نام:
ایمیل:
* نظر: