گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس به مناسبت یوم الله 9 دی:
سازمان بسیج رسانه استان فارس به مناسبت یوم الله 9 دی اعلام داشت:مسئولان و نمایندگان فارس پا به پای ملت در مراسم بزرگداشت 9 دی حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، سازمان بسیج رسانه استان فارس به مناسبت یوم الله 9 دی در بیانیه ای علام داشت: در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی، روزهای فراوانی به عنوان نقطه عطف انقلاب به ثبت رسیده است.

روزهایی که عنایت پروردگار متعال و حضور پرشور مردم متجلی شده و حماسه ای بی نظیر خلق گردیده است. یکی از این روزهای بیاد ماندنی و سرنوشت ساز، یوم الله 9 دی است.

روزی که مردم در سال 88، با حضور خودجوش و حماسی خود بدون هیچگونه سازماندهی و یا برنامه ریزی قبلی، به صحنه آمده و قدرت فکری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و در آن روزهای پرالتهاب و فتنه گون، بار دیگر مهر تثبیتی بر جمهوریت و اسلامیت نظام زدند.

سازمان بسیج رسانه استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن این روز پرشور و حماسه، از مسئولان و نمایندگان فارس دعوت می کند تا با حضور در مراسم پاسداشت این روز و همگام با آحاد مردم، بار دیگر پیوند ناگسستنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای اصیل انقلاب به نمایش بگذارند.

اصحاب رسانه استان فارس نیز همچون گذشته با حضور در کنار مردم، بار دیگر به ثبت لحظات ماندگار این روز مهم پرداخته و پیوند عمیق جمهوریت و اسلامیت نظام را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: