گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
نشست بصیرتی:
همزمان با نشست بصیرتی سه ماهه چهارم با موضوع : انقلابی گری و جهاد کبیر با سخنرانی سرهنگ بیانی معاون قرارگاه امر به معروف سپاه فجر استان فارس با حضور بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد
به گزارش تنویر فراشبند ؛همزمان با نشست بصیرتی سه ماهه چهارم با موضوع : انقلابی گری و جهاد کبیر با سخنرانی سرهنگ بیانی معاون قرارگاه امر به معروف سپاه فجر استان فارس با حضور بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

انقلابی گری و جهاد کبیر

در طول تاریخ اسلام که هزار و چهارصد سال می گذرد در سه دوره حکومت های اسلامی بوده است .یکی درزمان پیامبر اکرم(ص) و بعد از هجرت از مکه به مدینه که حکومت اسلامی 10 سال طول کشید.

دومین حکومت در زمان امام علی(ع) که 4 سال طول کشیدو عده ای نتوانستند اسلام اسلام را تحمل کنند و حضرت علی (ع) را در مسجد به شهادت رساندند

سومین حکومت را امام خمینی(ره) پایه گذاری کردند که سی و هشت سال از آن می گذرد و امیدواریم که با دست مقام معظم رهبری به دست آقا امام زمان(عج) سپرده شود.

شب و روز باید شاکر این نعمت باشیم که در دوران اسلامی هستیم.بدلیل ندای استکبار ستیزی و بدلیل برهم زدن نظم نوینی که امریکا از همان روز مخالفت با اسلام شروع شد.

هرکاری که به دستتان بر میآمده در این 38 سال برای از بین بردن نظاماسلام می زدند.

17000شهید ترور در کشور داریم. که بیشتر آنها بدست منافقین به شهادت رسیدند.

44 کشور دنیا به کمک عراق آمدند. و از راه زمین و هوا به ایران حمله می کردند.عظمت کار در دوران دفاع مقدس باید نگاهی به تاریخ 200 ساله ایران انداخت و بعضی از پادشاهان بی لیاقت بخشی از این کشور را جدا می کردند، آخرین با در سال 1349 با فشار انگلیسخبیث بحرین را از دست دادند.

انقلابی که دنبال عدالت خواهی بود. در برابر ظلم و ستم استکبار ایستاد و دربرابر ظلم انگلیس ایستاد. مشکلات اقتصادی، فرهنگی، توسعه شبکه های ماهواره ای، ایجاد دین گریزی اینها اهداف دشمنان بوده که هنوز دنبال می شود. افزایش میزان طلاق، توسعه مشروبات الکلی دشمنی آمریکا بصورت تیتر وار است.

می خواهند که تحریم ها را بر علیه مردم تشدید کنند. دشمنان ما هر کاری که از دستشان بر می آمد تا به امروز انجام دادند. اما تا به امروز کشور ما سرافراز به جلو پیش می رود. ناپاکیها را از بین می برد.

انقلاب ما اساساً زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) بود.

4 روندی که اتفاق افتاده و می افتد.

1-      آمریکا هیمنه اش در جهان شکسته شده، سبب شکسته شدن هیمنه آمریکا مردم ایران هستند.

2-      تسلط آمریکا بر جموری اسلامی کمتر شده. حل معادلات دنیا بدون ایران امکان پذیر نیست، جمهوری اسلامی ایران را باور کرده اند


          سر درگمی در اروپایی ها

4-      قدرت یابی جمهوری اسلامی ایران

انقلابی گری و جهاد کبیر

انقلابی گری و جهاد کبیر


انقلابی گری و جهاد کبیر

انقلابی گری و جهاد کبیر

نام:
ایمیل:
* نظر: