گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
اَلفِتنَهُ اَشَدُّ مِن اَلقَتل
درحماسه9دی اگرچه بعضی ازافراد مغرض حوادث هولناک فتنه88 را تنها اعتراض به نتیجه انتخابات ودعوای سیاسی میان دو طیف یا دوفرد در انتخابات می دانند . اما تنها با اندکی تامل به راحتی می توان فهمید که دشمن با برنامه ریزی کاملاٌ دقیق با آماده کردن کلیه ابزار و ادوات سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته است.

بیانیه بسیج طلاب سپاه ناحیه ممسنی


به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

بیانیه بسیج طلاب سپاه ناحیه ممسنی:

ازآنجاکه یکی ازوظایف ورسالت مهم درنظام اسلامی ،روشنگری وتوجه واهتمام لازم به حفظ نظام اسلامی وارزشها می باشد.این رسالت عظیم همواره درطلوع تاریخ برعهده ی قشرمقدس روحانیت بوده است ، و روحانیت همواره محور حرکتهای مردمی درجهت تقویت اصول و ارزشهای اسلامی بوده است وبیشترین نقش را روحانیت درشکل گیری نظام اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ایفاء نموده است واین حرکت تا به امروز استمرار داشته است. درحماسه9دی اگرچه بعضی ازافراد مغرض حوادث هولناک فتنه88 را تنها اعتراض به نتیجه انتخابات ودعوای سیاسی میان دو طیف یا دوفرد در انتخابات می دانند . اما تنها با اندکی تامل به راحتی می توان فهمید که دشمن با برنامه ریزی کاملاٌ دقیق با آماده کردن کلیه  ابزار و ادوات سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته است.

اکنون پس ازگذشت 7سال از آن فتنه بزرگ یه حول وقوه الهی با درایت و هوشیاری وبیداری خود را حفظ نماییم ومتوجه باشیم که اگر چه  فتنه بزگی در روز9دی 88 خاموش گردید ، اما دشمنان این نظام هیچوقت دست از شیطنت وفتنه انگیزی بر نمی دارند .تنها راه مقابله با دشمنان داخلی وخارجی حفظ وحدت اسلامی ،توجه به منویات مقام معظم رهبری وحضورهمه جانبه مردم درصحنه های مختلف کشور باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر: