آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: برخی از مسئولان در مسابقه اشرافی گری قرار گرفته اند.

اسماعیل قزل سفلی در نشست بصیرتی که با حضور کارکنان بسیج دانشجویی فارس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه عشایر این استان در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) شیراز به مناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد اظهار داشت: یوم الله نه دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و با گذشت ایام نیاز به تبیین بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 از قبل طراحی شده بود افزود: فتنه گران نگذاشتند که شیرینی حماسه 40 میلیونی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در دل ملت بماند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به قانون شکنی های صورت گرفته در فتنه 88 اضافه کرد: در انتخابات سال 88، جریان استکبار محکم به میدان آمده بود و حرف از کودتای مخملی می زدند و شایعات و شبهات نیز در جامعه ترویج داده شد.

قزل سفلی با بیان اینکه هرفتنه ای در کنار آسیب ها و ریزش ها، برکات و رویش هایی را به دنبال دارد گفت: فتنه 88، کشور را هشت ماه به عقب راند و این فتنه یکی از مهمترین بسترهای تحریم ها است.

وی، نقش دانشگاه در مقابله با کودتای نرم سال 88 را برجسته توصیف و تصریح کرد: برخی به دنبال ایجاد اغتشاش در 16 آذر88 در دانشگاه بودند اما دانشجویان همراهی نکرند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به فتنه های پیچیده پیش روی انقلاب اسلامی، بر شناخت آن ها تاکید کرد و بیان داشت: همه ما باید در هر جا و مسئولیتی به وظیفه خود به نحو شایسته و خوبی عمل کنند.

قزل سفلی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان از بیان لفظ فتنه 88 ابا دارند و از آن به عنوان حادثه یاد می کنند ادامه داد: ملت ایران خسته نشده اند و در نهم دی ماه سال 88 آن را به خوبی نشان دادند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری و گسترده در تجمع 9 دی امسال گفت: دشمن با همه ابزارها علیه انقلاب اسلامی کار می کند و ما نیز در مقابله با آن ها باید تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

قزل سفلی بیان کرد: حضور مردم در 9 دی نشان داد که ملت ایران ایستاده اند و خسته نشده اند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه برخی از مسئولان در مسابقه اشرافی گری قرار گرفته اند اظهار داشت: همه وظیفه داریم که برای مردم کار انجام دهیم چراکه بهای راحتی مردم، راحت نبودن مسئولان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: