آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
زاکانی:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: سه سال و نیم است که پرونده‌های فساد خاک می‌خورد ولی دولت جوابگو نیست و در یک نمونه پتروشیمی باختر را نورچشمی‌ها با 130 میلیارد تومان خریده‌اند.
به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری فارس در بیرجند، علیرضا زاکانی دقایقی پیش در جمع طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در جلسه بصیرت انقلابی میثاق با ولایت، اظهار داشت: قریب یکسال و نیم است که مقام معظم رهبری یک فراخوان عمومی را زده‌اند و به دانش‌آموزان می‌گویند در میدان باشید و به روحانیون، دانشجویان و فضلا و در پایان به خبرگان رهبری می‌گویند که باید در طول سال در صحنه باشید، دقت و مطالبه‌گری کنید.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دولت سه سال و نیم است که پرونده‌های فساد خاک می‌خورد ولی دولت جوابگو نیست و در یک نمونه پتروشیمی باختر را نورچشمی‌ها با 130 میلیارد تومان خریده‌اند که تنها خط لوله آن 7 هزار میلیارد تومان است و این پول بیت‌المال بوده که هزینه شده است و دولت باید پاسخ‌گو باشد.

 

وی ادامه داد: شرایط کشور ما به سمتی می‌رود که ماحصل این شرایط خلق ظرفیتی است که قدرت سیاسی کشور و حاکمیت اقتصاد را به دست نورچشمی‌ها بدهد، در این دولت سپردن قدرت به دست نورچشمی‌ها فوق‌العاده بالا رفته است.

 

نماینده اسبق مردم تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نود درصد ثروت جامعه در دست 5 درصد افراد جامعه قرار دارد، در این دولت دوستانشان در گذشته به ستادهایشان کمک کرده‌اند با سود صفر درصد از بانک ملت وام گرفته‌اند و آن را وارد کشور کرده و در همان بانک دوباره با سود 24 درصد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

نماینده اسبق مردم تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک نوع دوقطبی مطلوب داریم که مردم را در مقابل بدی‌هایی مانند حقوق‌های نجومی ترغیب کنیم تا این سیاهی‌ها را کنار بزنند و نیازمند این هستیم که سیاهی‌هایی که بر دامن انقلاب نشسته با پرچمداری ولی‌فقیه و با استفاده از پتانسیل‌ها از بین ببریم.

 

زاکانی با طرح این سؤال که دولت با محرمانه خواندن خود و اقدامتش چه را می‌خواهد انجام دهد، یادآور شد: در این دولت چند برابر فساد مانند بابک زنجانی دولت گذشته وجود دارد.

 

زاکانی اضافه کرد: دولتمردان باید در مقابل وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پاسخگو باشند.

 

وی با اشاره به اینکه قاعده APS را دولتمردان گذاشتند و وقتی اعتراض کردیم که چرا قرارداد 100 صفحه‌ای به 13 صفحه تبدیل شده و در هیأت دولت به تصویب رسیده می‌گویند محرمانه است، گفت: قرارداد خام نباید محرمانه باشد و باید بگوییم چه قسمی خورده‌اند که اموال این ملت را غارت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: