آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
بیانیه دفتر کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی کازرون؛
دفتر کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ناحیه کازرون طی بیانیه به مناسبت 9 دی اظهار داشت: وظیفه ما در این برهه از زمان بصیرت است.
به گزارش تنویر، دفتر کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون طی بیانیه به مناسبت 9 دی اظهار داشت: وظیفه ما در این برهه از زمان بصیرت است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی): بصیرت این است که بدانید اگرچشم خود رابستید و فکر نکردید ضربه میخورید تاسف است مردم این بصیرت را دارند اما بعضی از نخبگان سیاسی با تکیه برتوهم این بصیرت را ندارند، چرا که امام علی (ع) می فرمایند که نه سفیدی بیانگر زیبایی است و نه سیاهی نشانه زشتی.

در این دوره و زمان نباید در سیاهی ها به دنبال دشمن رفت بلکه باید سفیدی ها را رصد کرد و عوامل نفوذی در داخل و خارج را پیدا نمود و آنها را سرکوب کرد بله! انسانی شریف و بزرگ است که فکر و رفتارش درست باشد زیرا از جمله افرادی که در قیامت دچار حسرت می شوند ریاست طلبان هستند که برای ریاست دنیا دست و پا و حرص می زنند و همچنین کسانی  که در دنیا توسط دوستان نا اهل دچار انحراف شده اند.

آنهایی که جز خداوند کسان دیگری را به عنوان سرپرست خود قرار دهند، سراسر وجودشان در تاریکی ها فرو خواهد رفت و فرق ندارد در 18 تیر سال 1378 باشد یا فتنه سال 1388.

هوای نفس، شهوات، منافع شخصی و لجاجت از جمله عواملی است که بواسطه ریاست طلبی های خواص و یا عده ای بخاطر دوستی با افراد نا اهل دچار انحراف شده اند و هنوز که هنوز است سر خود را به زیر برف برده اند تا حقایق را نبینند و وقتی اشتباهی از آنان سر میزند آنچنان غرور دارند که حتی حاضر نیستند درمقابل این همه خسارت و آبرو ریزی و خون شهدا ی فرزندان این مرز و بوم از مردم عذر خواهی کنند و نشان دهند که با عوامل استکبار بیگانه هستند.

چگونه است که این افراد  هنوز نمی دانند و نمی فهمند که با چه کسانی طرف هستند و استکبار درباره آنان چه فکر می کنند تا کی این افراد بی بصیرت نسبت به اطرافیان خود باید بیگانه باشند و نبینند که استکبار در کشورهای همسایه چه جنایت هایی نموده است.

اما این افراد بی بصیرت باز هم تا صدای دهل از دور می شوند خود را گم کرده و برای رسیدن به منافع شخصی خود حاضر می شوند که کشور را به دست دشمن بسپارند اما اینان کور خوانده اند چرا که دولت امام زمان (عج) خلقی دارد که با هوشیاری و زیرکی دست هر دشمن داخلی و خارجی را کوتاه کرده و مدافع منافع این مردم و کشور و انقلاب خواهد بود.

اینجا وظیفه ما در این برهه از زمان بصیرت است هم بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن و هم بصیرت انقلابی و حفظ و روحیه آن و هم بصیرت در انسجام ملی و حفظ استحکام روحی و درونی و هم بصیرتی که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل کشور را از این رکود بیرون آورده و باعث رونق تمام جانبه این کشور شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: