جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۴:۵۹
کد خبر: ۹۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
امت مسلمان ایران در 9دی 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنویر خنج، بسیج دانش آموزی و بسیج محلات شهرستان خنج در آستانه حماسه مردمی 9 دی و روز بصیرت، بیانیه ای بدین شرح صادر نمودند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود، در انتخابات سال 88 با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی، فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطلشان ارکان نظام را متزلزل کنند اما ملت بیدار ایران اسلامی مانند همیشه در برابر فتنه گران ایستادگی نمودند و طرح های استکباری آنان را ناکام گذاشتند.

امت مسلمان ایران در 9دی 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند. پیام 9 دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم به پا خاسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید، در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلابشان، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره‌کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد مقاومت و در نهایت آتش جسارت به خیام اباعبدالله (عليه‌السلام) در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و این‌گونه نهم دی پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد؛ تنها با مرور وقايع هشت ماه فتنه انگيزي دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنها در سال 88 به خوبي مي‌توان به عظمت اين حماسه بزرگ پي برد.

ما بسیجیان همچون سایر ملت ایران برخود فرض می‌دانیم سالروز حماسه 9 دی را به عنوان چراغی راهنما و حرکتی بصیرت آفرین گرامی بداریم و از همه مسئولان درخواست می‌کنیم  در این خصوص بدون هیچ عذري، خودجوش و باشکوه در مراسم های این روز حماسی شرکت کنند و با درس گرفتن از حوادث سال 88، دشمنان را در ایجاد فتنه های جدید مأیوس نمایند.               

برچسب ها: خنج ، 9 دی ، بیانیه
نام:
ایمیل:
* نظر: