جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۸:۰۴
کد خبر: ۹۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه کوار:
در آستانه یوم الله 9 دی سالگرد میثاق امت با ولایت یادواره شهدای تخریب و 500 شهید سرافراز شهرستان کوار برگزار شد .
یادواره شهدای تخریب

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوار،در این مراسم معنوی سردار سلطان آبادی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس  به جایگاه شهید و مقام شهدا با استناد به آیات و روایات مطالبی را مطرح نمود . سپس در ادامه سرگرد پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار به یوم الله 9 دی اشاره نموده و با استناد به آیات الهی مطالبی به شرح ذیل مطرح نمود. ابتدا خسارتهای وارده توسط فتنه گران در سال 88 مطرح و بیان داشت اگر از همان ابتدا خواص و نخبگان  موضع گیری به حق داشتند و سکوت یا طرفداری  از فتنه گران نمی کردند این موضوع ازخرداد ماه تا دی ماه به طول نمی انجامید و با اشاره به آیه 187 آل عمران خداوند از علماء و دانشمندان و نخبگان پیمان گرفته که حق را برای مردم تبیین کنند و به خاطر منافع دنیوی حق را کتمان نکنند  که در این خصوص کوتاهی هایی انجام شد و عده ای از خواص در این امتحان الهی مردود شدند .


یادواره شهدای تخریب

وی در ادامه با اشاره به آیه 25 سوره انفال درمورد فتنه و فتنه گر افزود : فتنه از بی تقوایی فتنه گر است و آیه 25 سوره انفال خطاب به جامعه ایمانی واسلامی است که مواظب باشند : فتنه ظلم است ، فتنه گر ظالم است و همه تکلیف دارند از فتنه جلوگیری کنند . عذاب الهی فقط دامن فتنه گر و ظالم را نمی گیرد بلکه دامن همه را خواهد گرفت  لذا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است خصوصا نخبگانی که مردم آنها را فصل الخطاب می دانند .

یادواره شهدای تخریب

فرمانده سپاه ناحیه کوار بیان داشت : روز9 دی روز بصیرت و بیداری امت و بیعت با ولایت بود که همه فتنه ها را خاموش کرد و در پایان مطالبه نمودند که این بصیرت و آگاهی همیشه باید در امت وجود داشته باشد تا مسیر حق به سرانجام برسد.


یادواره شهدای تخریب
نام:
ایمیل:
* نظر: