آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام محمد حاجی زاده گفت: عملکرد سران فتنه و سکوت برخی خواص نسبت به فتنه و فاصله گرفتن آنان از امام امت از صحنه های عبرت آموز سال 88 است که مردودی این خواص بی بصیرت را در امتحان الهی در پِی داشت.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه نُهِ دی 9 دی نماد پیوند ناگسستنی ملت مومن ایران با ولایت مطلقه فقیه است، گفت: تبعیت کامل ملت ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حضور گسترده آنان در نُهم دی‌ماه از عوامل اصی غلبه ملت بر فتنه 88 بود.

وی حفظ و تقویت بصیرت سیاسی را شاخصۀ مهم جوان مومنِ انقلابی دانست و افزود: در سال 88 ملت انقلابی ایران از خواص بی بصیرت پیشی گرفت و با اطاعت محض از امام خامنه ای (مدظله العالی) انقلاب اسلامی را با سربلندی از فتنه ای که می توانست خسارت جبران ناپذیر برای آن بوجود بیاورد به سلامت و با عزت عبور داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه گناه سران فتنه و نقش آنان در حوادث سال 88 قابل بخشش نیست ، گفت: فتنه گران به همراه مجموعه ای از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مثل منافقین و سلطنت طلبان با حمایت کشورهای متخاصم خارجی فتنه سال 88 را رقم زدند اما در مقابل ملت مومن ایران بخصوص جوانان انقلابی همانند سایر حوادث دوران انقلاب اسلامی شکست خوردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا و جهان ایستاده است، گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند، راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی حمایت از افراد و جریان های مخالف نظام اسلامی با تمام توان است که نمونه آن را در فتنه 88 دیدیم.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه فتنه 88 خسارات سنگینی برای کشور و مردم بوجود آورد، گفت: با وجود هزینه های سنگین اما این امتحان الهی ظرفیت های عظیم ملت را به جهانیان نشان داده و خواص بی بصیرت را از ملت با بصیرت ایران متمایز کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی فتنه گران نابودی و براندازی انقلاب اسلامی بود، گفت: سکوت برخی خواص نسبت به فتنه و فاصله گرفتن آنان از امام امت از صحنه های عبرت آموز فتنه سال 88 است که مردودی این خواص را در امتحان الهی در پِی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه فتنه 88 در س های بزرگ و عبرت آموزی برای استکبار جهانی داشت، گفت: بصیرت سیاسی ملت ایزان در بزنگاه فتنه 88 بخصوص در روز مهم 9 دی بار دیگر خودش را نشان داد و مشت محکمی بر دهان فتنه گران و حامیان خارجی فتنه شد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه مردم انقلابی  و ولایتمدار شیراز حضور باشکوهی در مراسم گرامیداشت 9 دی خواهند داشت، گفت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت این روز مهم همانند حضور در 22 بهمن، 13 آبان و دیگر روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدآفرین و برای دشمنان انقلاب اسلامی ذلت بار و خوارکننده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: