آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس اعلام کرد: عده ای همچنان دل در گرو آن فتنه مخملی دارند و در هر فرصتی ناله رفع حصر سر می دهند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در رابطه با 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم (رعد،11)

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران مملو است از روز های حماسه سازی که هر یک بندی ست از زنجیر وصل انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج)، روز هایی که با مجاهدت و اراده های پولادین پیروان حسین بن علی (ع) از دل تاریخ کنده شده و به پرچمی برای راهنمایی و هدایت دیگران تبدیل شده است. اما آنچه که 9 دی را به بالای این لیست پر افتخار رساند جنسی از بصیرت و وقت شناسی میلیون ها انسان دلداده به اولاد زهرا اطهر (س) می باشد. و این همان عنصر تعالی بخش و معنا دهنده به این روز مبارک می باشد.

مردم ایران با تحلیل صحیح عرصه و تشخیص به موقع سره از ناسره آن هم در فضای غبارآلود فتنه، گوی سبقت را از بسیاری از خواص بی بصیرت ربوده و حماسه ای ماندگار را رقم زدند و با بیعتی دوباره، امید های ناچیز روشن شده در دل ضد انقلاب را به تلی از خاکستر تبدیل کردند.

ملت ایران ثابت نمودند که لیاقت شنیدن نوای انا طالب بدم المقتول بکربلا را دارند و صدای تکبیر و حسین حسین شان نوید طلوع خورشید تشکیل تمدن نوین اسلامی را به دلبستگان به نظم نوین جهانی اسرائیلی- آمریکایی را داد.

اما به ظاهر عده ای روی گردانده از انقلاب و ولایت عاجز از درک این حماسه بوده اند و همچنان دل در گرو آن  فتنه مخملین دارند و در هر فرصتی ناله رفع حصر سر می دهند.

به عنوان فرزندان انقلاب بر خود لازم می دانیم که به این حضرات گوشزد نماییم که؛ رفع حصر از کسانی که زمینه و شرایط هتک حرمت به خیام عزای حسینی را فراهم نمودند و با دشمن قسم خورده انقلاب( از عبدالمالک ریگی تا نتانیاهو خونخوار و منافقین کور دل و...)  هم صدا و هم جبهه گردیدند گره بر طناب دار خورده است.

یقینا این افراد به خوبی می دانند که 9 دی 88 پایان انقلابی گری مردم ایران نبوده است و اگر مجددا ذره ای به خطا روند به حماسه ای خروشان تر و شکننده تر رو به رو خواهند شد و خواهند دید که چگونه مردم ایران با خون خود ننگ این فتنه را برای همیشه از زمین پاک خواهند نمود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
نام:
ایمیل:
* نظر: