آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: استکبار جهانی هیچ‌گاه از هدف اصلی خود که براندازی انقلاب اسلامی است چشم پوشی نکرده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه مراسم بزرگداشت 9 دی در شیراز، گفت: حضور گسترده مردم مومن شیراز در این مراسم تجدبد بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و اعلام آمادگی آنان برای حضور در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حماسه مردمی نهم دی‌ماه هیچ گاه فراموش نخواهد شد، گفت: فتنه گران و حامیان خارجی آن ها تمام تلاش خود را برای براندازی انقلاب اسلامی در سال 88 بکار گرفتند اما بصیرت سیاسی ملت ایران و رهبری مدبرانه امام  خامنه ای (مدظله العالی) ضامن بقای انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی خواص در برهه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: سران فتنه بعنوان سردمداران، خواص بی بصیرت که سکوت پیشه کردند و حمایت استکبار جهانی از فتنه گران عوامل اصلی بروز فتنه در سال 88 بودند.

وی با تاکید بر اینکه گناه سران فتنه در سال 88 نابخشودنی است، گفت: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی تاثیرگذاری بر  اذهان جامعه بخصوص خواص در راستای تغییر محاسبات و تصمیمات است، بروز فتنه نشان داد استکبار جهانی هیچ‌گاه از هدف اصلی خود که براندازی انقلاب اسلامی است چشم پوشی نکرده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: تبیین اهداف اصلی حضور گسترده مردمی نُهِ دی و ثبت وقایع این روز بزرگ در قالب تصاویر و گزارش رسالت مهم رسانه های انقلابی است تا این روز بزرگ بعنوان شاخصۀ همیشگی " بصیرت سیاسی و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه " در اذهان نسل امروز و آینده ایران نهادینه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم 9 دی برای دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر فتنه گر نااُمید کننده است، گفت: جوانان مومن و انقلابی و اقشار مختلف ملت ایران روز بزرگ 9 دی را مانند بیست و دوم بهمن و سایر روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ کشور زنده نگاه خواهند داشت.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران در 9 دی 88 نشان داد تا پای جان از انقلاب اسلامی و مقدسات دینی دفاع خواهد کرد، گفت: هیچ‌گاه نباید به دشمن و تغییر تاکتیک هایش اعتماد کرد، بدانید تا زمانی که ملت ایران پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان عالم ایستاده دشمنی ها، تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی پایان نخواهند یافت.  
نام:
ایمیل:
* نظر: