جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۹:۲۸
کد خبر: ۹۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
عضو انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس دریافت نمود:
عضو انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس در درهفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی عکس «آساهی شیمبون» ژاپن موفق به دریافت مدال طلا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سید محمدصادق حسینی، عضو انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس درهفتادوهفتمین جشنواره بین المللی عکس آساهی شیمبون ژاپن موفق به راهیابی ودریافت مدال طلا از این جشنواره بین المللی شد.

 

حسینی با بیان اینکه این برای پنجمین بار است که موفق به راهیابی ودریافت نشان طلا از جشنواره بین المللی عکس آساهی شیمبون ژاپن شده و موفقیت خود را مدیون حضور در چهار دوره قبل این جشنواره است، افزود: در دوره های هفتادویکمین،هفتادوسومین، هفتادوچهارمین وهفتادوپنجمین جشنواره عکس آساهی شیمبون حضور داشته ام.

وی ادامه داد: داوری آثار این فستیوال را یک گروه ۱۱ نفره به سرپرستی تاکیوشی تانوما، از هنرمندان صاحب‌نام هنر عکاسی جهان برعهده داشت.

 

حسینی با بیان اینکه فستیوال بین‌المللی آساهی شیمبون ژاپن از سال ۱۹۲۷ آغاز به‌کار کرده، افزود: این رویداد از معدود فستیوال‌های بین‌المللی معتبر است که بین هنرمندان عکاس شناخته‌شده‌ی جهان اعتبار زیادی دارد.

این عکاس عضو سینمای جوانان شیراز، بیان کرد: آثار راه یافته به نمایشگاه در شهر توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای بزرگ ژاپن نمایش می‌شود. همه عکاسان حرفه‌ای از سراسر جهان با هر ملیتی واجد شرایط شرکت در این فستیوال هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: