جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۸:۵۶
کد خبر: ۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
جانشین معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس :
مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی استان فارس گفت : امروز اگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در علوم مختلف به خصوص صنایع دفاعی بر پایه استقلال و خود اتکایی زبانزد خاص و عام است به برکت حضور همیشی مردم در صحنه است که یکی از صدایق بارز آن ، حرکت خودجوش مردم در نهم دی ماه 88 می باشد .

مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی استان فارس گفت : امروز اگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در علوم مختلف به خصوص صنایع دفاعی بر پایه استقلال و خود اتکایی زبانزد خاص و عام است و پیشرفت های مختلف در سطح ملی و بین المللی به وقوع پیوسته است به برکت حضور همیشی مردم در صحنه است که یکی از صدایق بارز آن ، حرکت خودجوش مردم در نهم دی ماه 88 می باشد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس ، مصطفی اژدری جانشین معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر گفت : نه دی سمبل بصیرت مردم انقلابی ایران است که همواره در ذهن تاریخ ماندگار است و خودنمایی می کند .

کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل ادامه داد : تاریخ ایران گواه این مطلب است که مردم مذهبی و انقلابی ایران در شرایط حساس اعصار مختلف در برخورد با مسائلی که قلب وحدت ملی ، مذهبی و اعتقادی آنها را نشانه رفته است با گذشتن از جان و مال خود و فارغ از هرگونه تفکر سیاسی  از پای نمی نشینند ود در صحنه حضور پیدا خواهند کرد .

اژدری با اشاره به وقایع سال 88 گفت : در حوادث تلخ آن سال جمود فکری ، وابستگی برخی از عناصر بی هویت داخلی و دندان های زهرآلود دشمن که با بزاق خصم آمیخته شده بود ؛ در پی به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نهایت حذف جمهوری اسلامی بود که با بصیرت و حرکت خودجوش مردم انقلابی ایران ، توطئه آنها نقش بر آب شد .

وی با بیان اینکه مردم ایران به ازعان خود نظریه پردازان غربی متصل به همای سعادتی هستند که یک بال آن برگرفته از حماسه عاشورا و بال دیگر آن فرهنگ مهدویت را در بر دارد و با این دو بال قدرتمند توانسته اند در صحنه ها و آزمایش های مختلف سربلند از معرکه بیرون آید ؛ خاطر نشان کرد : در فتنه 88 مردم ایران به خوبی طرح و نقش شوم ابلیسان زمان را خنثی کردند و در این آزمون دشوار پیروز شدند و به جهانیان ثابت کردند که همچنان پای آرمان های انقلاب محکم و استوار ایستاده اند و در مسیری که همان مسیر انبیاء و اولیای الهای است به هیچ وجه کوتاه نخواند آمد .

جانشین معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد : این حرکت عظیم مردمی در نهم دی ماه 88 برکات و ثمرات زیادی را به دنبال داشته است که یکی از مهمترین آنها نشان دادن چهره خبیث نفاق داخلی بود که مردم به نیت پلید آنها پی بردند .

اژدری در پایان با اشاره به دیگر ثمرات حرکت نه دی ، یاد آور شد : امروز اگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در علوم مختلف به خصوص صنایع دفاعی بر پایه استقلال و خود اتکایی زبانزد خاص و عام است و پیشرفت های مختلف در سطح ملی و بین المللی به وقوع پیوسته است به برکت حضور همیششگی مردم در صحنه است که یکی از صدایق بارز آن حرکت خودجوش مردم در نهم دی ماه 88 است .

نام:
ایمیل:
* نظر: