گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به مناسبت گرامی داشت 9 دی
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده از روز ۹ دی ماه به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه  برادر بزرگوار وبسیجی

مصطفی طوسی در گفتگو با خبرنگار آباده نما در خصوص این روز بیان داشت: 9 دی نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور حماسی مردم مجاهد ایران در مقابله با دشمنان و سران استکبار بود تا بدی ها و خوبی ها نمایان گردند.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران این را ثابت کردند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود و نمی گذارند دشمنان به سرگردگی سران استکبار آمریکا و اسراییل غاصب از باورها و اعتقادات این مردم بکاهند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده  یاد آور شد:  این چنین روزی باید در تاریخ جاودانه بماند و یاد و خاطره اش هر سال با شکوه تر برگزار گردد تا این بیداری و شکوه حضور برای همیشه خاری در چشم فتنه گران باشد تا توان هر اقدامی را از آنان سلب نماید.

وی ضمن دعوت از هنرمندان متعهد و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی جهت شرکت در آیین سالروز بزرگداشت حماسه ٩ دی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت اولین یادمان سرود های حماسی و انقلابی و تجلیل از هنرمندان شاخص بسبجی شهرستان با حضور اعضای گروه قصه بابا دهه 60 روز پنجشنبه ساعت 19 در سالن همایش شهید قاسم پور ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده برگزار می‌گردد که از تمام هنرمندان و عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود حضور به هم رسانند.

نام:
ایمیل:
* نظر: