یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه نی ریز:
علیرضا تقدیری گفت: عاملان فتنه روز قیامت باید جوابگوی خون شهدای فتنه، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و ظلم هایی را که در حق نظام روا داشته اند، بدهند

علیرضا تقدیری به مناسبت حماسه باشکوه 9دی در گفتگو با تنویر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال 88 گفت: روز 9 دی، روز بصیرت و نقطه عطف تاریخ انقلاب ما است.

وی افزود: همه انقلاب‌ها در دوران‌های پیش‌رو با حوادث متعددی مواجه می‌شوند و نقاط عطفی دارند؛ یکی از نقاط عطف انقلاب ما نیز حماسه 9 دی بوده است.

معاونت فرهنگی سپاه نی ریز اظهار داشت: مردم پس از هشت ماه تحمل فتنه‌گری و صبر درخور توجه، فتنه‌ای را کنار زده و با آن مقابله کردند.

تقدیری درسی که ملت ایران با حضور خود به دشمنان داخلی و خارجی بویژه استکبارجهانی داد را برگرفته از مکتب عاشورا و قیام کربلا و تفکر امام حسین(ع) خواند و تصریح کرد: مردم اثبات نمودند که این گرد و غبارهای فتنه در روند حرکت انقلاب هیچ توقف و آسیبی بوجود نیاورده و همچنان ملت بیدار و خداجوی نظام پشت سر ولایت و رهبری و در مسیر خط شهدا بوده و هستند و از ارزش ها و آرمان ها به شایستگی دفاع می کنند.

وی افزود: اگر این مقابله انجام نمی‌شد‌، انقلاب اسلامی با تهدید جدی رو به رو بود، چون در این تهدید دشمنان قسم‌خورده انقلاب و امام به میدان آمده بودند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه نی ریز بیان داشت: در این فتنه دشمنان انقلاب از جمله سلطنت‌طلب‌ها که فرصت حکومت بر مردم را در گذشته از دست داده بودند، آمریکایی‌ها،کشورهای مختلف دنیا و همچنین منطقه آسیا که انقلاب را برای خودشان تهدید می‌دانستند، به میدان آمده بودند.

تقدیری تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب به نوعی به خیابان‌ها آمده بودند و حضور مردم تهدیدها را به لطف خدا خنثی کرد؛ مردم با بصیرت و با حضور مقتدر خود و شناخت توطئه‌ها به میدان آمدند.

وی گفت: ما همیشه توصیه شده‌ایم که از تاریخ عبرت بگیریم؛ حماسه 9 دی نیز از این موارد است که باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود تا آگاهی و بصیرت مردم در یک سطح همه‌گیر و قابل قبولی اتفاق بیفتد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه نی ریز افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران، در این دوران با تمام سلایق سیاسی در دفاع از اصل انقلاب با بصیرت وارد شدند.

وی با بیان اینکه جنایت فتنه گران به هیچ وجه قابل بخشش نیست، گفت: امروز فتنه‌گران مورد رأفت نظام هستند که محاکمه نشده‌اند، چون جرمشان بسیار سنگین است.

تقدیری در پایان خصوص توبه نکردن فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران اقدامشان در خفا نبوده است که توبه آنها در خفا باشد؛ ظلمی که به نظام رفته است همچون اهانت به مقدسات انقلاب، اصل ولایت فقیه و اسلام، تهمت بستن به انقلاب اسلامی، آتش زدن مساجد، تعرض به سفارتخانه‌های ما در عرصه بین‌الملل و خون‌های به ناحق ریخته شده از جمله مواردی است که سران فتنه باید به خاطر آن باید پاسخگو باشند
نام:
ایمیل:
* نظر: