کد خبر: ۹۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: حضور گسترده مردم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) شیراز در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی، گفت: یوم الله 9 دی با حماسه آفرینی ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم برزگداشت سالروز حماسه 9 دی برای فتنه گران و حامیان فتنه مایوس کننده است و بصیرت سیاسی ملت ایران را به جهانیان نشان می دهد، 9 دی 88 حجت را بر همه تمام کرد و قوی‌ترین ضربه را ملت انقلابی ایران در این روز به پیکر فتنه 88 وارد کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز افزود: امروز رسالت مهم بسیجیان و جوانان مومن انقلابی " تقویت بصیرت سیاسی و حفظ آمادگی برای مقابله با فتنه " است.

سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه حمایت استکبار جهانی از سران فتنه در سال 88 و توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی کاملا آشکار است، گفت: حضور گسترده مردم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است و این پیوند امت و امام هرگز گسسته نخواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز خاطرنشان کرد: امروز تاکتیک دشمنان انقلاب اسلامی حضور در عرصه جنگ نرم فرهنگی و استفاده از راهبرد نفوذ است، این تاکتیک با هدف تاثیرگذاری بر اذهان خواص، نخبگان و عموم جامعه و در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال می شود که با هوشیاری ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: بسیجیان و ملت انقلابی ایران هوشیارانه فضای کشور را رصد می کنند و برای مقابله با بروز فتنه و هر حادثه ای آمادگی کامل دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: