شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۶:۵۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
همزمان با یوالله 9 دی
سرهنگ توحیدی از تیپ ۳۳ المهدی جهرم گفت: امروز ما به این باور رسیده‌ایم که پیامد ۹ دی آزادی حلب است؛ چرا که بسیاری از جنگ‌ندیده‌ها و امام‌ندیده‌ها برای دفاع از انقلاب، حرم و ولایت فقیه دلاورمردانه پا به عرصه رزم نهادند تا درخت اسلام بارورتر از همیشه باشد.
به گزارش تنویر، به مناسبت فرارسیدن هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور سرهنگ توحیدی از تیپ ۳۳ المهدی جهرم در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.



در ابتدای این مراسم مهدی بیداد فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) ضمن عرض خیرمقدم و تبریک گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی‌ماه اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب ۹ دی، نشانه تجلی خدا و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ماست. بایستی این روز را در تمام ایام سال گرامی بداریم و سران فتنه را محکوم نماییم.



وی افزود: سران فتنه با برپایی آشوب حتی در عاشورای حسینی قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند که خوشبختانه موفق نشدند.

سرهنگ توحیدی که از شهرستان جهرم در این مراسم حضور داشت، با تبریک این روز بزرگ در تاریخ انقلاب بیان داشت: ۹ دی تجلی بصیرت امت ولایتمدار ایران اسلامی و پیوند ناگسستنی امام امت و تجدید عهد این ملت با نائب بر حق ولی‌عصر(عج) شد.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی از همان روز که به پیروزی رسید، استکبار به دنبال نقشه کشیدن بود؛ چرا که انقلاب ما تمام منافع استکبار را تهدید نمود و این تهدید زمانی بود که دشمنان ادعا داشتند دین، قدرت تمدن‌سازی ندارد و آخر دنیا لیبرال دموکراسی است.

سرهنگ توحیدی گفت: خدا را شاکریم که در تمام طول تاریخ انقلاب تا به امروز با سیاست‌های ولایت فقیه و مردم انقلابی بسیاری از فتنه‌ها و شورش‌های دشمنان خنثی گردیده است.



وی خاطرنشان کرد: سران فتنه نتیجه انتخابات سال ۸۸ را تقلب خواندند، در حالی که بسیاری از دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل و آمریکا به تقلبی نبودن آرای مردم اعتراف نمودند و امروز ما به این باور رسیده‌ایم که پیامد ۹ دی آزادی حلب است؛ چرا که بسیاری از جنگ‌ندیده‌ها و امام‌ندیده‌ها برای دفاع از انقلاب، حرم و ولایت فقیه دلاورمردانه پا به عرصه رزم نهادند تا زحمات این امت اسلامی هدر نرود و درخت اسلام بارورتر از همیشه باشد و به گفته سردار سلیمانی رمز موفقیت ما دو چیز است؛ اول اینکه ما رهبر باتقوایی داریم و دیگر حضور بابصیرت این امت در صحنه و پای در رکاب بودن است.

در این مراسم که به همت حوزه‌های مقاومت امام سجاد(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد، برخی مسئولین از جمله امام جمعه، فرماندهی حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، ریاست شورای شهر، معاون شهردار، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین ادارات راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، مخابرات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش، خانواده‌های شهدا، جانبازان و جمعی از بسیجیان با وحدت دشمن‌شکن حضور منسجمی از خود به منصه ظهور رساندند.

http://www.uupload.ir/files/tbi7_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B7_%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1.jpg

http://www.uupload.ir/files/jq53_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B7_%DB%B1%DB%B6%DB%B2%DB%B8%DB%B1%DB%B3.jpg

http://www.uupload.ir/files/1nbq_img_2339.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: