جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۵:۵۵
کد خبر: ۹۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
توسط حوزه مقاومت بسیج قدس صورت گرفت:
این برنامه با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی (ع) شیراز و فرمانده گردان 104 حضرت سید میر محمد (ع) برگزار گردید.
به گزارش مرکز شباب و فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج قدس این مراسم  با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت تابعه،شورای حوزه و دست اندرکاران برگزاری رزمایش مدافعان حرم گردان 789 بیت المقدس در مکان مجتمع فرهنگی تفریحی فتح المبین سپاه فجر فارس برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس در خصوص نحوه اجرای رزمایش مدافعان حرم،وضعیت دسته گردان امام حسین (ع)،گروهان امام علی (ع) این حوزه توضیحاتی ارائه داد.
سپس ایشان با توجه به راهپیمایی بزرگ روز بصیرت و حماسه به یادماندنی 9 دی امت ولایتمدار ایران اسلامی ،با توجه به پیشقدم بودن مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شیراز  در عرصه دفاع از حریم ولایت و حضور مردم شیراز در روز 8 دی ماه در شیراز بزرگداشت این حماسه را مهم و ضروری برشمرد .ایشان فتنه گران را در همیشه تاریخ منفور دانست و اعلام کرد سکوت برخی خواص  در فتنه 88 و نامه بی سلام  به دشمنان امید داد تا خیال کنند در ایران اسلامی جای پایی دارند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس در پایان افزود بصیرت و مقاومت در برابر ظلم و استکبار و دشمن شناسی و اینکه در هر زمان موقعیت شناس باشیم بر گذر از پیچ ها و حوادث فتنه انگیز کمک می نماید و نجات بخش است.
در ادامه برادر اطاعتی کسب هرگونه موفقیت در ماموریت های بسیج را مرهون زحمات  و تلاش بسیجیان عزیز این حوزه دانست .
سپس فرمانده گردان 104 حضرت سید میر محمد (ع) ضمن اشاره به گرامیداشت  روز 9 دی مطالبی را در خصوص تقویت گردان امام حسین (ع) ناحیه مطرح نمود
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت احمدبن موسی (ع) شیراز نیز در خصوص گرامیداشت روز 9 دی تاکید و افزودند امسال نیز 9 دی ماه را با استعانت از خداوند متعال و حضور امت حزب الله و مردم ولایتمدار با شکوه برگزار می کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران  خواهیم زد.
سرهنگ خسروانی از حضور مردم خوب و فهیم شیراز و همراهی و حضور بسیجیان  در برپایی مراسم روز اربعین حسینی (ع) و موج خروشان این حرکت عظیم  در شهر شیراز تقدیر و تشکر نموده و 9 دی ماه را امتداد حرکت تاریخی عاشورا  و برگرفته از این نهضت بزرگ الهی دانست زیرا فتنه گران  به عاشورای حسینی (ع) و سید و سالار شهیدان  هتک حرمت نمودند که مردم به خوبی در 9دی ماه پاسخ این حرمت شکنی را داند.
 ایشان از زحمان فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس فرمانده گردان 789 بیت المقدس و فرماندهان محترم پایگاهها و کلیه دست اندرکاران در اجرای رزمایش بزرگ مدافعان حرم تقدیر و تشکر نموده و به کسب رتبه اول  در اجرای رزمایش توسط گردان 789 بیت المقدس به صورت مشترک با گردان حوزه مقاومت امام حسن عسگری اشاره نمودند.
سپس از کلیه عزیزان  با تقدیم هدایا و لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل امده و به صرف شام پذیرایی صورت گرفت.


















نام:
ایمیل:
* نظر: