سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۳:۲۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع کارمندان بسیجی شهرستان لار
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع کارمندان بسیجی شهرستان لار گفت:راه خروج از فتنه ها، بصیرت و تبعیت از ولایت است.
به گزارش تنویر، همزمان با یوم الله 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم گرامیداشتی به همت حوزه مقاومت بسیج ادرات در اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزارشد.

http://uupload.ir/files/bef_img_0588.jpg

در این مراسم باشکوه که فرماندهان پایگاه های مقاومت اداری،روسا و کارکنان ادارت شهرستان لار حضور داشتند، سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان  با اشاره به خطبه 156 نهج البلاغه و پرسش حضرت از پیامبر(ص) در خصوص فتنه ها و آزمایشهایی که خداوند وعده آن را داده خاطرنشان کرد: پیامبر فرمود: ای علی بعد از من امت اسلامی به فتنه هایی دچار می گردند که سخت لرزاننده و درهم کوبنده است که در آن قلبهایی پس از استواری می لرزند و مردانی پس از درستی و سلامت گمراه می گردند.

http://uupload.ir/files/jcb_img_0615.jpg

وی در ادامه  فتنه 88 را مصداقی عینی برای خطبه حضرت علی(ع) برشمرد و گفت: در فتنه سال 88 خواصی که ادعا می کردند یار امامند لغزیدند و در سراشیبی سقوط افتادند همانگونه که در فتنه جمل، کسانیکه از دین خارج شده و در برابر امام علی(ع) ایستادند همگی اهل نماز شب،حافظ  و مفسر قرآن و ... بودند .

http://uupload.ir/files/gtum_img_0625.jpg

جاهدی در ادامه با اشاره به سخنان امام علی(ع) پس از جنگ جمل که فرمودند: زندگی دنیا بسیار شیرین و سرسبز است و مردم را با خواسته های نفسانی می فریبد و دنیا را در چشمشان زیبا جلوه می دهد، خاطرنشان کرد: سرمنشا تمام بدبختی های انسان همین حب دنیا و لذات آن است و همین حب، دوستدارانش را می فریبد، همانگونه در فتنه 88 بسیاری از خواص ما را فریفت وآنان را به قعر گمراهی و ضلالت کشاند.

http://uupload.ir/files/uqqo_img_0596.jpg

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با  بیان بخشی دیگر  از  خطبه حضرت علی(ع) خطاب به خوارج در جنگ جمل به تطابق آن با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در واقع این امام عزیزمان بود که به ما هویت داد، اسلام و انقلاب بود که ما را عزتمند و مستقل کرد و همانگونه که حضرت علی فرمودند: هرکس که از فرمان من سرپیچی کند اندیشه خود را ازدست داده است زیرا از آن زمان که  من حق را  دیدم در آن تردید نکردم؛ در فتنه 88 نیز همچون فتنه جمل هر کس که از راه ولی و امر ولایت دور شد و فاصله گرفت اسیر بازی دشمن شد و در گرداب فتنه فرو رفت.
وی در پایان سخنان خود با اشاره  به برنامه ریزیهای 10 ساله دشمنان انقلاب برای انتخابات سال 88 ایران و براندازی نظام، فتنه سال 88 را فتنه آمریکایی اسرائیلی خواند و خاطرنشان کرد راه خروج از این فتنه بزرگ بصیرت و تبعیت از ولایت بود که بسیجیان به قول خود حضرت آقا پرچم دار بصیرت در فتنه 88 بودند و به حمدلله  در حماسه 9 دی به همراه خیل عظیم امت حزب الله چشم فتنه را کور و مکر فتنه گران را به خودشان برگرداندند.

نام:
ایمیل:
* نظر: