شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۷:۵۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان به مناسبت یوم‌الله ۹ دی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
به گزارش تنویر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

هو‌البصیر
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد. امام خمینی (ره)

نهم دی‌ماه روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی و روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران انقلابی است. روزی که همه ایران یک‌صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان پاسخ مثبت دادند و بار دیگر با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند.

۹ دی روزی است که مردم با فریادهای محکم، امواج ناامیدی را در اردوی فتنه‌گران برانداختند و بار دیگر این حقیقت را به فتنه‌گران یادآوری نمودند که ایران با همه وجود هنوز پیرو اسلام و رهبری است.

مردم به فتنه‌گران فهماندند که بیش از پیش از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، تا پای جان در دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب در عرصه حضور دارند.

امروز نیز مردم ایران بیشتر از دیروز در صحنه حضور دارند و در مقابل وعده‌های دروغین و پوشالی آمریکای جنایتکار که با بدعهدی‌های مکرر و تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله، مصداق بارز (شیطان بزرگ) می‌باشد، مقابله می‌کنند و با درک شرایط حساس کنونی و نزدیکی به انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ضمن پرهیز از اظهارنظرهای احساسی و عاری از منطق، در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام که حاصل خون شهیدان و مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم است، نهایت کوشش خود را به‌کار می‌گیرند و گوش به فرمان مقتدا و رهبرشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: