جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۴:۴۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
از امشب صورت می‌گیرد
رابط جشنواره فیلم‌های مردمی عمار از برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره امشب در جوار قبور مطهر شهدای شهر لار خبر داد.
به گزارش تنویر، رضا تکبیری با اعلام این خبر، افزود: آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار روز پنج‌شنبه ۹ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای لار برگزار می‌شود.

رابط جشنواره فیلم عمار در لارستان گفت: در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، از فیلم «دایو» رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلم دایو روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره نیروهای عراقی و برای نجات یکی از همرزمان خود پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می‌رسد.

وی افزود: نمایش این فیلم نخستین اکران عمومی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار است که در گلزار شهدای لار بر روی پرده نمایش می‌رود.



تکبیری برنامه‌های هفتمین جشنواره عمار را با محوریت شهدای مدافع حرم و گفتمان مقاومت عنوان کرد و گفت: همانند سال گذشته، جمع‌آوری و ارسال محصولات نقدی و غیرنقدی به سوریه برای رزمندگان جبهه مقاومت و همچنین در نظر گرفتن هفته شهدای مدافع حرم و اکران فیلم‌های مرتبط با شهدا جزء برنامه‌ها در لارستان می‌باشد.

این رابط جشنواره فیلم عمار در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت و اکران آثار هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به آدرس شهرقدیم، نرسیده به چهارراه گردان، جنب لوازم خیاطی ارشاد، مغازه خدمات کامپیوتری صبانت مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: