پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۱:۱۰
کد خبر: ۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فجر فارس در مراسم 9دی بوانات:
به گزارش تنویر بوانات اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور بیش از 1200 نفر از اقشار مردم و مسئولین در حسینیه امام صادق(ع) بوانات برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع مردم با یصیرت بوانات حماسه 9 دی را نماد استکبار ستیزی ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: در فتنه سال 88 و بروز این فتنه که حاصل تلاش و برنامه ریزی دشمنان ی چندین سال بود رهبر بزرگوار انقلاب بسیار خوب این مهم را مدیریت کرد و طی 8 ماه نصیحت و اندرز کردند که برگردید و با ملت همراه شوید اما جوابی نشنیدند.

حاجی زاده افزود: مردم در سال 88 با بصیرت و بیداری جواب تمام دشمنان را با حضور خود دادند و به همه دنیا ثابت کردند که استمرار مبارزه ملت ایران با نظام سلطه و استکبار ادامه دارد و مردم در آن روز پیوندی دوباره با آرمانهای بلند امام راحل، انقلاب و شهدای عزیز بستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس دشمنان را همیشه و در همه حال در پی دشمنی با کشور ما دانست و گفت: اگر الان می بینید این روزها دشمنان کمی عقب نشینی کرده اند خوش بین نباشید چرا که آنها در فکر طراحی نقشه های جدید هستند و باید ملت بیدار و در صحنه حاضر باشند.

وی افزود: در سال 88 و با بروز فتنه رهبر انقلاب ابتدا فتنه گران را نصیحت کردند اما طی 8 ماه آشوب، بلوا، شورش، غارت و چپاول کشور را درگیر کردند و به اموال عمومی و اموال مردم تعدی کرده و زیان وارد کردند و طعم حضور بیش از 85 درصدی مردم در انتخابات را تلخ کردند و به شهدا، امام راحل، قانون اساسی و شورای نگهبان توهین کردند. اینها دردشان آرا و انتخابات نبود قصد براندازی نظام را داشتند اما با حضور مردم در صحنه کاملا مایوس شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: