آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
محمد رحیمی
محمد رحیمی
 دانشجوی بسیجی، محمد رحیمی در رابطه با 9 دی در یادداشتی نوشت: امروز انقلاب اسلامی از آفت ها،منافقین و خائنین داخل و خارج از کشور بیشتر در خطر است و نباید از این مهم غافل بود که فتنه ادامه دارد و طبق فرمایشات مولای متقیان خطر منافق از کافر بیشتر است.
 
جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب خواهان حقوق مستضعفین از مستکبران بوده و خواهد بود و فتنه زمانی خاتمه پیدا می کند که منافقین و خائنین این انقلاب و کشور را دو دستی تقدیم آمریکا و دولت های غربی کنند که با وجود مردم با بصیرت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری هیچ گاه این خواب منافقین انقلاب محقق نمی شود و شناسایی فتنه گر ملزم به شناخت فتنه است.

اگر خواص به موقع و به هنگام نفهمیدند و با هم اختلاف داشتند آن وقت است که کربلا ها در تاریخ تکرار می شود و برای من دانشجو جای سوال است که چرا برخی از عوامل فتنه پشت میز و صندلی نشستند و به جای خدمت به نظام در حال ضربه زدن به انقلاب هستند در حالی که از لحاظ شریعت اسلامی فتنه گر می تواند مستحق اشد مجازات باشد.

 
در فتنه 88 با ادعای تقلب سرآغاز کودتای مخملی را راه انداختند ولی مردم ایران اسلامی که برای این انقلاب خون دل ها خورده اند با بصیرت هرچه تمام تر جلوی این منافقین را گرفتند.

 
 انتخابات امسال هم حائز اهمیت ویژه ای است که در این مدت های اخیر عده ای سعی داشتند فضای کشور را دوقطبی کنند که در اینجا باید خاطرنشان کنم با منویات و راه کارهای رهبری معظم انقلاب این فکر پلید نقش برآب شد.

 
عده ای سعی در کمرنگ کردن فتته دارند و آنها را با حر مقایسه می کنند که باید در اینجا صراحتا خاطرنشان کنم بدانید که سران فتنه را از هر زاویه ای که نگاه کنید با حر قابل قیاس نیستند مگر این فتنه گران توبه کردند و از کرده ی خود پشیمان هستند یا اصلا دست از کارهای خود کشیده اند.
 

در فتنه 88 کسانی مشارکت داشتند که حتی عکس امام و رهبری را در جیب خود داشتند،کسانی بودند که حتی از نزدیک ترین افراد به رهبری بودند پس مردم باید بدانند که خیلی از کسانی که با لباس اسلام هستند ممکن است باطنی با 180درجه تفاوت داشته باشند و تاریخ این را به اثبات رسانده است که سران فتنه و فتنه گران برای محقق شدن افکار و برنامه های خود از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد و حتی حاضرند مردم را که اصلی ترین سرمایه این انقلاب هستند فدای راه خویش کنند.

 
فتنه گران و دولت های غربی و استعمارگر می خواهند با انتخابات در بطن این انقلاب تغییر و تحول ایجاد کنند که مردم در این خصوص باید با آگاهی و بصیرت وارد عرصه انتخابات شوند همراه با مشارکت هرچه باشکوه تر و نباید از این غافل بود که مردم نباید گذشته را فراموش کنند.

 
منافقین و خائنین هدفی جز تقدیم کشور به آمریکا و استکبار نداشتند و باید با توجه به برهه های مختلف موقعیت ها را شناخت،باید در هدف ، شناخت دشمن ، شناخت مشکلات،برطرف کردن مشکلات و .... بصیرت داشت.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: